Jestem Kim Y/n.
Nigdy nie myślałam, że komu kolwiek to powiem, bo nie powinnam, ale nienawidzę Park Jimina! Tak! Członka popularnego zespołu BTS. Jeśli uważasz, że jest miły, słodki i uroczy to nie masz racji. Powiem to raz i tylko raz. To okropny facet. Jeśli chcesz być jego drugą połówką to przestań. Uwierz. Nie chcesz tego. On tylko myśli jak poderwać dziewczynę, zrobić co chce, a potem ją opuścić. Szczerze, nigdy nie byłam jego kobietą, ale znam go od dość dawna. Widzę co się dzieje z jego chwilowymi dziewczynami, które ciągle rani. Najpierw płaczą i mówią, że nie chcą go już nigdy więcej widzieć, a potem wracają, żeby ich "oppa" znów się nimi zainteresował. Musi być to dla niego dość niezła zabawa...Nie jestem idolem, ale niestety zostałam zwerbowana, by być taneczną partnerką Jimina. Na początku miało być to tylko parę występów razem, ale tak się to spodobało publiczności, że zostałam z nim uwięziona prawdopobnie do końca mojego nastoletniego życia... Może myślisz, że jestem osobą, która ma największego farta w życiu, ale tak nie jest! To jest jak piekło. Najzabawniej jest jak włącza swój tryb flirt. Wtedy mam ochotę się jak najszybciej ulotnić, ale mam na to jeszcze większą chęć, gdy przyjdzie na próbę z jakąś dziewczyną. Dzieje się tak mniej więcej raz na dwa tygodnie. Mówi jej jaką to jest piękną i niesamowitą osobą i że jest tu pierwszą jaką przyprowadził. Mam ochotę wtedy do niej podejść i powiedzieć, że jest jakąś setną osobą, ale nigdy tego nie robię, bo to nie ma sensu. Na prawdę, mam ochotę powiedzieć tym wszystkim dziewczęcym gwiazdeczkom jakie są głupie, ale wolę zostawić to dla siebie. Jimin jest okropny, ale resztę członków zespołu bardzo lubię. Rzadko ich widzę, bo sama mam practise z Parkiem, ale niekiedy przychodzą się powygłupiać na salę prób, albo zapraszają mnie, żeby gdzieś z nimi wyjść. Mówię tyle okropnych rzeczy o tym człowieku, ale szczerze jestem tak jakby jego przyjaciółką. Dlaczego? Po pierwsze, bo czasami da się z nim porozmawiać. Po drugie nigdy nie kłóciłam się z nim podczas ćwiczeń, a z mojego doświadczenia to bardzo trudne. Po trzecie jest bardzo skupiony podczas pracy.
Jak na razie mogę tyle powiedzieć o znanym i "niesamowitym" Park Jiminie.
CZYTASZ
Czy jest w stanie połączyć nas Taniec? {Jimin}
Fiksi PenggemarJestem Kim Y/n. Nigdy nie myślałam, że komu kolwiek to powiem, bo nie powinnam, ale nienawidzę Park Jimina! Tak! Członka popularnego zespołu BTS. Co się stanie w przyszłości? Sprawdź i przeczytaj! Zapraszam!