-Możesz ty? Bo jest na mnie zły przez to co zrobiłam po występie...
-Co zrobiłaś?
-Nie ważne... To była dość zabawna sytuacja...
-Dobra już pytam.
...
-Jimin powiedział, że będziesz miała tu na nas poczekać.
Po 15 minutach BTS wyszło na scenę. Byłam bardzo podekscytowana, bo to moi OPPAS! I Jimin...
Tańczyli do piosenki 21st century girls.
Nie powiem wyglądali czadowo. W sumie to jakby mieli mi się nie podobać to moi starsi braciszkowie! No i Jimin...
Zeszli ze sceny i wrócili na swoje miejsca.
-Jhope! Wow! Byłeś super!
-Dziękuję!
-Jin! Jestem z Ciebie dumna jeszcze nie widziałem, żebyś tak dobrze zatańczył, to samo RapMon!
-Suga! SWAG! Rozumiesz o co mi chodzi!
Zaśmiał się.
-A ty Tae... Na prawdę wyglądałeś słodko!
-A i Jungkook! Od kiedy grasz takiego słodkiego i seksownego na raz?
-Dzięki, dzięki. Za dużo komplementów na raz- powiedział RapMon.
-Yah! A mnie nie pochwalisz?- spytał Jimin
Zignorowałam go.
-Powiem wam, że jak fanki zaczęły krzyczeć to myślałam, że ogłuchne. Jest ich na prawdę dużo.
-Tak to prawda- powiedział Jhope.
-Y/n! Czemu mnie ignorujesz?
Znowu go zignorowałam.
-Suga oppa!
-Tak?
-Czy słyszysz kogoś irytującego?
-Irytującego?
-Tak
-Nie? O kogo ci chodzi?
-Wiem, że nie wiesz o kogo mi chodzi, ale ci to wyszło.
Zaczęłam się śmiać. Chłopcy dziwnie na mniepatrzyli. Jin i Jimin tylko wiedzieli, o co mi chodzi. Jin się lekko zaśmiał, lecz nie widocznie, bo nie chciał, by Jimin to zauważył.
-Y/n! Wiesz dobrze, że jutro mamy cały dzień ćwiczeń! Uważaj, bo się doigrasz!
-Ne... Jin oppa!
-Co?
-Możesz jutro ze mną iść na ćwiczenia, żeby mnie obronić?
-Chyba nie mogę, bo Jimin nie będzie tym za bardzo zadowolony.
-To ja mam być zadowolona jak on przeprowadza te jego "dziewczyny"?
-Nie denerwuj się. Przytulcie się, czy coś. Nie chcemy kłótni, poza tym jesteśmy na żywo.- powiedział Taehyung.
-Ok, przepraszam Jimin... grrr
-W końcu Y/n.
-Agh! Mam ochotę go udusić!- pomyślałam.
-Panie Park mogłabym się dowiedzieć jaka jest moja kara.
Szóstka chłopców spojrzała się na mnie ze zdziwienia. Jimin tylko się zaśmiał.
-Zobaczysz.
-Dobrze PANIE PARK.
Jak ja go nie trawię! Agh...
-Od kiedy to jest pan Park?
-Od teraz.
-Chłopcy mam wrażenie, że będą w internecie ciekawe filmiki, bo wasze miny podczas rozmowy ze mną są bezcenne.- Roześmiałam się.
-Dzięki...- powiedział leader
-Nie ma za co!
-Och już się wszystko skończyło więc możemy iść.
-Super!
Wyszliśmy z budynku. Gdy byliśmy na zewnątrz to spytałam Taehyunga, czy nie mógłby ze mną porozmawiać. Oczywiście się zgodził.
-Oppa powiedz mi, bo jesteś w tym samym wieku co Jimin, więc możesz mi powiedzieć, czemu on ma takie problemy emocjonalne? Niekiedy mam wrażenie, że ma okres...
-Chodzi o dziewczynę.
-Dziewczynę?
-Tak tylko jest na tyle głupiutka, że nie zauważa jego uczuć.
-To może się ogarnąć i coś z nim zrobić?
-Myślę, że jak na razie do tego nie dojdzie.
-Czemu?
-Bo ona po prostu nie patrzy na niego w ten sposób.
-To jest taka osoba jak ja, która nie patrzy na niego "w ten sposób". Wow! Ale nie dziwię jej się...
-Y/n, Tae!- usłyszałam głos krzyczącego Jhope- Jedziemy, szybko wracajcie!
Poszłam do samochodu, gdzie był Jimin, Suga, Jungkook i Jin, a Tae do drugiego.
Gdy otworzyłam drzwi do vana, Jungkook szybko mnie wciągnął do samochodu, usadawiając mnie między nim i Jiminem...
Przez jakiś czas rozmawiałam z Sugą, Jinem i Jungkookiem, ale że było jeszcze trochę drogi do domu to poszli spać. Spojrzałam na tą smacznie śpiącą trójkę, a potem na Jimina, by sprawdzić, czy też śpi.Niestety nie spał.
Spojrzał na mnie, a potem zaczął mówić. A miałam nadzieję, że w spokoju wrócę do domu...- pomyślałam.
-Y/n?
-Hm?
-Jak się czujesz?
-Ah dobrze? A ty?
-Też.
-Co myślisz o naszym występie?
Chciałam być chociaż raz miła więc pociagnęłam rozmowę.
-Jestem zadowolony. Nawet bardzo. A ty co myślisz?
Uśmiechnął się.
Ble...
-Też jestem bardzo zadowolona. Na szczęście się nie pomyliliśmy.
-Sprawdzałaś już komentarze fanów?
-Nie, bo martwię się, że będzie tam dużo hejtów typu: Ona zabrała mi mojego "OPPĘ"
CZYTASZ
Czy jest w stanie połączyć nas Taniec? {Jimin}
FanficJestem Kim Y/n. Nigdy nie myślałam, że komu kolwiek to powiem, bo nie powinnam, ale nienawidzę Park Jimina! Tak! Członka popularnego zespołu BTS. Co się stanie w przyszłości? Sprawdź i przeczytaj! Zapraszam!