Celý týden jsem se pořád seznamovala s novou školou, žádné pořádné kamarády ještě nemám ale sem tam jsem prohodila slovo s Lydii. Je fajn, sice se moc nebavíme, zatím se poznáváme ale přijde mi fajn.Taky mi někdy říkala o jejich partě, o Scottovi, Allison, Stilesovi a nakonec Isaacovi. S žádnými jsem ještě nepromluvila a ani jsem neměla ještě možnost.
Nejhorší je že ten kluk Isaac, který se mi celkem líbí mě nesnáší. Ano, přímo mě nesnáší. Hádejte proč. Protože Aiden s Ethanem si z něj furt dělají srandu a navzájem se nesnáší, kdyby mohli, klidně by se ve škole přeměnili a navzájem si podřezali hrdla.
,,Ehm ehm." Odkašlala jsem si když jsem stála vedle Lydie která se právě líbala s Aidenem. Jo, našli si k sobě cestu celkem rychle, a to je jeden z důvodů proč se semnou vůbec začala bavit.
,,Ahoj Sanso." Pozdravila mě s úsměvem a já se usmála. ,,Teď jsem se ptala Aidena jestli by jste všichni nepřišli na takovou menší párty ? Je dnes." Zeptala se. Jako je sice pátek alé. V jejích očích bylo plno jiskřiček které mě přesvědčovaly čím dál víc. ,,No ták, seznámím vás s ostatními a taky tam bude Isaac." Nadzvedla obočí a zasmála se. ,,Ježiši." Řekla jsem souhlasně s Aidenem a všichni jsme se zasmáli. ,,Tak se večer uvidíme,pa." Lydie poslala Aidenovi vzdušnou pusu a odešla.
,,Co se tak tlemíš?" Zeptala jsem se vysmátého Aidena který se opíral o svou motorku a čučel na školu. ,,Víš jak říkala že přijde i Isaac? Ta párty začíná v pět." Zase se zasmal. E? ,,No A?" Nahodila jsem nechápavý pohled a prohrábla si své hnědé dlouhé vlasy. ,, Isaac přijde později, dneska jsme mu zařídili školní trest." Začal se smát a já se uchechtla. ,,hmm zato co on vám ho zařídil už za tento týden dvakrát." Nadzvedla jsem obočí. ,,To se ale změní." Řekl hned a já protočila oči.
,,Nezapomeňte že je ve Scottově smečce, my se s nimi máme kamarádit a né rozpoutávat válku. Nemůžeme být bez alfy, je to nebezpečné. Kde je vůbec Ethan?" Porozhlédla jsem se kolem ale nikde nebyl. ,,Jé asi s tím jeho klukem." Řekl a podal mi přilbu. ,,Pojedeme, musím se ještě upravit." Dodal se smíchem a já se plácla do čela . ,,Ježíši."
Ahooj!
🌞🐴🌻
Jak se máte? Taky je u vás tak
hezké počasí?
😊
ČTEŠ
Zvrat ~ Teen Wolf/ Isaac Lahey/ [DOKONČENO]
Fanfiction♡ Mám dva o rok mladší bráchy ~ Fakt super! Mí bráchové jsou Aiden a Ethan ~ Ještě lepší!! Zítra nastupujeme do nové školy ~ Paráda! Plánujeme se přidat do smečky Scotta~ Hmm.. Mám jméno za které se mi všichni smějí ~ Luxus. Za chvili mé bratry asi...