Doufám že jste se dívali na zatmění měsíce? ☻💕Já právě teď sedím na střeše a pod noční oblohou plnou hvězd a krvavým měsícem vám píšu další část. ❤❤
,,Ne! Nemůžu tady jen tak sedět!" Mluvila jsem si sama pro sebe a pořád poslouchala řev z boje.
Cítila jsem jak se mi mé rány léčí ale pořád jsem byla slabá.,,Ne." Vytasila jsem své drápy a vnímala jak se měním na vlkodlaka.
Tak, jdu si pro tebe Carol.
Přiběhla jsem k Allison která v jedné uličce bojovala s nějakým chlápkem který měl v ruce bouchačku. Rychle jsem k nim přiběhla, chytla chlápkovi ruku se zbraní, posunula ji do zdi a flákla ho do břicha. Padl na zem ale pořád žil, musím se držet, potom bych u Scotta neměla šanci... Ale pokud se mi pod drápy objeví Carol.... Nevím no.
Allison se na mě vděčně usmála a já běžela dál.
Carol!
Potichu jsem vyšla z jedné malé uličky a nakoukla do velké místnosti. Byl tam Isaack, Scott a bráchové. Bojovali tam s vlkodlaky zatím co Carol stála zády ke mě, teď mám dobrou příležitost!
Rychle jsem na ní vyběhla ale na poslední moment si toho všimla a otočila se. Sekla jsem po ní drápy ale ona uhla a začal boj, boj o přežití.
Sekaly jsme po sobě drápy, zhazovaly se, žďuchaly se, kousaly.
Scott, Isaack a bráchové už omráčili ostatní vlkodlaky a já viděla jak jdou pomalu k nám a rychle si vyměnila pohled s Isaackem a vzpomněla jsem si na tu pusu, cítit jeho rty na těch mých....
Když v tom mě pohltila obří bolest v břiše. Vydechla jsem a podívala se na své břicho. Carol stála předemnou a své drápy mi zarývala hluboko do břicha. Sssss. Bolestí jsem upadla na kolena a křečovitě se držela za břicho ze kterého mi doslova valila krev. Do háje. Vytáhla ze mě drápy a já upadla na zem úplně.
,,Nene, ještě tě nechci zabít, chci aby ses dívala jak zabíjím tvé bratry a kamarády." Zašeptala a já se podívala na mé bratry.
Carol se otočila zády ke mě a znovu vytasila drápy. Bráchové stáli z každého boku a starostlivě se na mě dívali. Musíme uskutečnit náš plán, i přes to že nás ostatní budou asi nesnášet.
Sebrala jsem všechnu sílu a potichu se postavila na kolena, podívala jsem se na bráchy a všimla si Scotta jak nás nechápavě pozoruje. Isaack taky těkal pohledem. Je mi to líto.
Kývla jsem, s bolestí jsem rychle vstala, bráchové rychle přiběhli a-
,,Né!" Zakřičel zoufale Scott ale bylo pozdě. S bratry už jsme z každé strany zarývaly do Carol své drápy. Cítila jsem jak její tělo slábne a umírá. To máš za ty všechny roky, za naši smečku kterou si nelítostně zabila.
Teď nás asi Scott so smečky nebude chtít ale udělali jsme to co jsme udělat museli. Zachránili tím život několika dalším vlkodlakům.
Vytáhli jsme z ní drápy a její bezvládné tělo spadlo na zem. Podívala jsem se na své bratry a začala brečet. Bolest mého břicha zapříčinila pád na kolena, bracové si klekli za mnou a všichni tři jsme o sebe opřeli čela.
,,My to dokázali." Hlesla jsem a všichni tři jsme se začali smát a při tom brečet. Pohledem jsme sjela na místo kde před chvílí stál Isaack a Scott jenomže už tak nikdo nebyl. Odešli.
Wuhuuu!
Strašně tady píšu jak to píšu pod měsícem a přitom to vydám tři dny po... 😂😂
Jinak děkuji za velkou podporu !!
Zbožňuju vás! 💕🖤🐇- Vaše Zoiii 💕🦄
ČTEŠ
Zvrat ~ Teen Wolf/ Isaac Lahey/ [DOKONČENO]
Fanfiction♡ Mám dva o rok mladší bráchy ~ Fakt super! Mí bráchové jsou Aiden a Ethan ~ Ještě lepší!! Zítra nastupujeme do nové školy ~ Paráda! Plánujeme se přidat do smečky Scotta~ Hmm.. Mám jméno za které se mi všichni smějí ~ Luxus. Za chvili mé bratry asi...