EthanVyběhl jsem z velkého lesa na jednu větší mítinu a zhluboka se nadechl, Sansa s Aidenem jsou někde trochu dál, dnes nemám moc náladu na běhání... Spíš bych šel dnes na tu párty kam půjde i Danny.
,,Ethane !! Ethane kde si !" Uslyšel jsem volání, z hlasu jsem věděl že mě volal Aiden, ale má divný hlas, takový....
Vyběhl jsem za hlasem do lesa a s šokem jsem se zastavil.
Aiden klečel vedle Sansy která ležela mezi listím na zemi, Aiden měl své ruce přiložené na jejím břichu plném krve. Co se to sakra...
Rychle jsem se k nim rozběhl a klekl si z druhé strany.
,,Co se stalo!?" Díval jsem se na Šanci která nevědomně ležela celá poškrábaná na zemi.,,Já- já nevím prostě jsem přiběhl a už tady ležela já-." Řekl trochu třesavým hlasem. ,,Dej ty ruce pryč." Řekl jsem zamyšleně a on je s nejistotou dal pryč z jejího břicha a nechápavě se na mě podíval. ,,Cítíš To?" Zeptal jsem se.
,, Oměj."Mám nápad! Vytáhl jsem rychle Sansy z kapsy telefon a začal hledat Scotta v kontaktech. ,, No ták musí tady být." Furt jsem projížděl její čísla, ona má tolik kamarádů? Prolétlo mi hlavou.
,,Mám to !" Vykřikl jsem a klikl na jeho číslo, chvíli to zvonilo ale potom to zvedl, Sansa mu ještě nevolala takže doufám že vezme neznáme číslo.
,,Haló?" Ozvalo se a mé srdce vynechalo úder, díky bohu, zvedl To.
,,Scotte?" Zeptal jsem se.
,,Em Ethane? Já teď nemám čas tak-"
,,Ne! Scotte musíš nam pomoct mi nevíme co máme dělat, Scotte musíš rychle přijít!" Začal jsem panykařit pod rychlou představou že by Sansa mohla umřít když má v sobě Oměj.
,,Co to povídáš ? A vůbec kde js-"
Aiden mi vytrhl z ruky mobil a převzal telefonování.
,,Hele Scotte, musíš nam pomoct Sansa tady leží celá podrápaná a máme za to že v těch ránách je Oměj!" Vysypal to všechno do telefonu a z telefonu se ozvalo.
,,Cože ? Kde jste?! A kdo ji to udělal?"
,,Jsme v lese, byli jsme si zaběhat a Sansa byla kousek přede mnou a potom jsem přiběhl a už tady ležela co máme dělat!?"
,,Musíte okamžitě vypadnout ! Pokud ji to ta věc udělala teď tak tam je určitě někde s vámi!"
Křukp.
Zvedl jsem hlavu před nas a šokovaně si prohlížel věc která stála před námi u stromu.
Byl to vlkodlak který byl ale trochu jiný. Měl obrovské drápy ze kterých vycházel fialový prach, obrovské oči které měli červenou barvu a tesáky.
,,Scotte, je to tady, musíš okamžitě přijít, nebo tady všichni tři umřeme." Řekl do telefonu Aiden a sledoval toho "vlkodlaka".
,,Aidene zavyj!" Křikl do telefonu Scott .
,,Děláš si srandu ?! Pochybuju že je tady ta věc sama a nepotřebuji zavolat další!"
,,Zavyj! Nebo vás nenajdu !"
Aiden típl hovor, postavil se společně se mnou na nohy , přeměnil se a zhluboka zavyl.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Nový příběh plný lásky, trápení a hlavně zápletek na mém účtu!Určitě se mrkněte 😄🤔🌌🌸🤷♀️
Popis nového přběhu:
,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě."
Bylo,nebylo...STOP.
Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat.
Samozřejmě že nejsme v pohádce, jak bysme také mohli.Bylo, nebylo...to je BLBOST.
Pohádky jsou pro kretény, co se snaží utéct ž reality. Jako první u slova "pohádka" mě napadne nějaká trapná Disneyovka. Fakt, blbost.Ale pak je tu ONA... Nechá se od něj vtáhnout do něčeho, co podle ní neexistuje ?
ČTEŠ
Zvrat ~ Teen Wolf/ Isaac Lahey/ [DOKONČENO]
Fanfiction♡ Mám dva o rok mladší bráchy ~ Fakt super! Mí bráchové jsou Aiden a Ethan ~ Ještě lepší!! Zítra nastupujeme do nové školy ~ Paráda! Plánujeme se přidat do smečky Scotta~ Hmm.. Mám jméno za které se mi všichni smějí ~ Luxus. Za chvili mé bratry asi...