*cink*Zazvonil mi mobil a já se odtrhla od stránek mé knížky. Neznámé číslo? Otevřela jsem zprávu a přečetla si jí.
Ahoj! Nechceš jít dnes se mnou a
Allison na kafe ?
L.Po přečtení zprávy mi bylo jasné kdo mi to napsal, Lydie. Podívala jsem se na svou knížku a poté hned zpátky na mobil. Půjdu.
(J-já) (L-Lydie)
J- Fajn, kde a v kolik ?:)
L- Super! V 1h v kavárně Cross Jo?
J- Em jo.
L- Tak se tam uvidíme.........
Z domu jsem musela vyjít trochu dřív jelikož se v tomto městě ješte moc nevyznám, musela jsem si tu kavárnu dát do map.
Kluci nejsou doma, motorky nebyly venku takže předpokládám že zase někde jezdí, snad nedělají blbosti...
.
Aiden,,Hej Danny? Posuň se trochu!" Křikl jsem na Dannyho a otočil svou motorku přesně naproti kopečku.
,,Hele já nejsem jako vy! Já se nehojím, jsem obyčejný člověk." Mávl rukou a já se podíval na Ethana který seděl na své motorce vedle mě. ,,Můžeš tomu svému teploušovi vysvětlit že se nemůže nic stát?" ,,Drž hubu Aidene!" Vyjel po mě a já si povzdechl. Bože...
,,Můžeme?" Křikl jsem na ležícího Dannyho pod kopečkem. To bude sranda! ,,Jo!" Ozvalo se a já se s šibalským úsměvem podíval na Ethana.
Nastartovali jsme motorky a pořádně přidali, zvuk motorky se rozlehl po celém lese a já se začal smát. ,,Teď!" Oba jsme vyjeli plnou rychlostí na naší šílenou trať, a na jejím konci máme přeskočit Dannyho, Jo! Milujeme kraviny!
.
SansaVešla jsem do kavárny a hned zahlédla rezavé vlasy, oči ve kterých bylo tolik jiskřiček.
,,Ahooj!" Pozdravila jsem je a sedla si vedle nich. ,,Ahoj! Ještě se moc neznáme já jsem Allison." Podala mi ruku hnědovlasá dívka a já se usmála. ,,Já jsem Sansa."
Posadila jsem se vedle nich na židli a objednala si kafe.Pořád jsme si o něčem povídaly, o škole, o mé rodině, bratrech a taky mi Allison řekla svůj příběh o tom jak její otec spolupracuje se smečkou a tak...
,,Hele Sanso." Nadhodila Lydie a trochu se zamyslela, zabručela jsem na souhlas a ona se nadechla. ,,Vidím je taky, velkou smečku co nás de zabít." Vykulila jsem oči a chvíli nereagovala. Jak jako vidí taky ? Co je zač? ,,Jak jako "vidím taky"?" Zeptala jsem se a Allison se na nás dívala. ,, Jsem Benshee, vidím když se děje něco zlého." Řekla a já nadzvedla obočí. Tak to tady ještě nebylo.
,,Každopádně jdou zabít nás, ne vás." Ujistila jsem ji a ona si vyměnila rychlí pohled s Allison. ,,Co?"
,,Alfou té smečky je Carol, je to naše babička ale je mladá a už celé roky nás chce zabít, a proto jsme utekli sem." ,,Hledat pomoc." Dokončila větu Lydie a nepřetržitým zamýšleným pohledem se dívala do stolu. ,,Ne, ne tak to není už jsme o jednu smečku přišli a nemůžeme vás do toho-" ,,Ne, jsme na tom stejně, tvá babička nechce zabít jenom vás, ale i Scotta, přišla by tady i kdybyste nepřišli vy."Hmm...🤔
To je ale zapeklitá situace 🤷♀️🥑
Jak se máte?
Taky u vás svítí sluníčko? 🌞
ČTEŠ
Zvrat ~ Teen Wolf/ Isaac Lahey/ [DOKONČENO]
Fiksi Penggemar♡ Mám dva o rok mladší bráchy ~ Fakt super! Mí bráchové jsou Aiden a Ethan ~ Ještě lepší!! Zítra nastupujeme do nové školy ~ Paráda! Plánujeme se přidat do smečky Scotta~ Hmm.. Mám jméno za které se mi všichni smějí ~ Luxus. Za chvili mé bratry asi...