23.

1.9K 95 7
                                    


♡♡♡

I

saak mi předjížděl rukou po mém břichu nahoru, k mým žeberám a dolů k mé pánvi.

Slastně jsem vydechla a Isaak mě znovu začal něžně líbat.

Na mých rtech.

Potom na mém krku.

S polibkama pokračoval na mou hruď a já musela zmáčknout v pěst mé prostěradlo v pokoji na posteli.

Sedl si na mě obkročmo a rychle si přetáhl tričko přes hlavu, znovu se nahnul k mým rtům a líbal mě zatím co já jsem přejížděla rukou po jeho svalnatém břichu.

,,Sanso?" Vzdychl mi do úst a já se zhluboka nadechla.

,,Hmm?" Zabručela jsem a snažila se vstřebávat všechnu tu vášeň, adrenalin a chtíč co mi putoval po těle.

,,Miluju tě," Otevřela jsem oči a hned se setkala s těma jeho. Mé srdce poskočilo tak že mi málem vyskočilo z hrudníku.

,,Taky tě miluju," Oba jsme se zasmáli a Isaak mi chytl lem trička a rychle mi ho přetáhl přes hlavu.

Začal mě znovu líbat na hrudníku a pomalu pokračoval k břichu. Začala jsem se pod ním prohýbat a vrnět blahem.

Když si znovu sedl na mě obkročno a začal mě líbat na rtech. Cítila jsem menší tlak na svém břichu a pousmála se.

V tom ale někdo ze mě Isaaka strhl a já se rychle zakryla dekou.
Leknutím jsem se podíval co se vlastně děje.

Ethan držel přimáčklého Isaaka u zdi a Aiden byl opřený o futra mých dveří.

,,To si ze mě děláte prdel ne!?" Vyštěkla jsem a Aiden se zasmál.

,,Co to má být!" Začal se rozčilovat Isaak a Ethan ho přitiskl víc ke zdi.

,,A ty se laskavě uklidni jo? " Pohledem sjel rychle k jeho kalhotům a všichni pochopili jak to myslí.

,,Já si myslím že pohled na tebe mě uklidnil víc než dost." Prskl Isaak a já se musela pousmát. 

,,Zpět k tématu, co si jako myslíte že děláte?!" Začala jsem se zase tvářit zle a zvíšila hlas.

,,Milá sestřičko, co děláme my ? Neříkala si ještě před hodinou že se budeme stěhovat a teď ses tady málem vyspala s Isaakem?" Nadzvedl obočí a já se praštila do čela.

Proboha ZA CO!

,,Scott vás asi do té smečky vezme," Předběhl mě Isaak ale to co řekl kluky vůbec nepřekvapilo. Jenom se spokojeně usmáli a Ethan pustil Isaaka.

,, To jsme chtěli slyšet. Teď odcházíme spát asi k Dannymu, mají tam prý nějakou párty, mějte se."  Řekl šibalsky Ethan a šel za Aidenem.

To si snad dělají pr-

,,Jo a ségra," Otočil se ke mě Aiden a hodil po mě něco co jsem chytila do ruky a pohledem sjela na krabičku kondomů.

Pohledem To jako fakt ? Jsem se podívala na Aidena, ten na mě mrkl a se smíchem odcházel pryč .

😆

Další díl ! ❤

Líbil se vám ? Vlčata ? 🐺❤


🎂🎂🎂🎂🎂

Jinak dneska ( 26.7 ) slaví NAROZENINY náš milovaný STILES (Dylan O'brien )

❤❤❤❤

Zvrat ~ Teen Wolf/ Isaac Lahey/ [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat