Selam ben Hazal. Daha 15 yaşındayım.. İngiltere'de yaşıyorum. Sıradan bir hayatım var yani fazlasıyla yakışıklı erkek arkadaşlarım hariç.. Okulda hiç ummadığım bir şekilde popülerim. Popüler olmama rağmen iyi bir arkadaş çevrem yok yani benimle takılan her 10 kişiden 8'inin popüler olduğum için benimle iletişim kurduğunu biliyorum.. Bu olaydan hep nefret ettim zaten popüler bir kız ve arkasından koşan popüler olmak isteyen birçok insan. Sizce de kötü bir durum değil mi?? Dıştan görünüşüm ne kadar hırçın, kendine güvenen , popüler ,sürtük bile olsa.. Gerçekten böyle biri değilim yani benim en yakın arkadaşım (tek güvendiğim 3 insan) benim aslında dış görünüşümle bir alakam olmadığını çok iyi bir kız olduğumu bilirler..
Birazda fiziksel özelliklerimden bahsedeyim.. Sarışınımsı bir saç rengine , yeşil gözlere , oval bir yüz yapısına sahibim.. Boyum 1.70, kilom 56 (bunlara ne gerek var bende bilmiyorum dfghj)
Sevgilim.. Adı Berk onu arkadaş olarak görüyorum ama o beni herşeye herkese rağmen çok sevdiğini söylüyor. Ona güvenmeli miyim? Yoksa herkese yaptığım gibi ona da güvenmeyeyim mi bilmiyorum.. -onunda fiziksel özelliklerini söyleyeyim de ayrımcılık olmasın sgddrgdf- Sarı saçlara , açık mavi gözlere sahip...
Şimdi size bu dünyada tanıdığım 3 sırdaşım, tanıdığım en iyi arkadaşlarımı tanıtacağım :D ;
Nazlı ..
Sarı saçlara , mavi gözlere sahip gerçekten çok iyi bir sırdaş.. Anamın qızı falan .s sdfghj
Tuğçe..
Kahverengi saçlara i kahverengi gözlere sahip çok tatlı bir kız yerim onu :D sdfghj
Almina..
Sarı saçlara , kahverengi gözlere sahip tam bir bad girl :D asdfg
MERHABAAA ARKADAŞLAR YENİ BİR HİKAYEYE BAŞLIYORUM.. BU TANITIM+KİŞİLERİ TANITMA GİBİ BİRŞEY OLDU SDFG. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ YENİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE :) ASDFG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BU ?
RomanceBir kız bir erkek için değişebilir mi sizce? Hemde bütün ışıklar kızın üzerindeyken... Neden karanlığı üzerine çekmek istesin ki ? Hazal'ın Deniz için yapabilecekleri aklınızın hiçbir köşesinde barındıramayacağınız kadar ilginç... Hazal'a noldu di...