-4-

145 20 7
                                    

Evin kapısını en az 10 kere çaldığımda -tekmelediğimde- annem  kapının arkasından cırlayarak ''geldiğğm'' dedi. Kapıyı açınca ona ters ters bakıp içeri geçtim ve '' Acaba neden bu kapı açılmıyor?'' diye bilmiş bilmiş sordum. Annem Sevil ''Çiş yapmaya gitmiştim kızım -_- '' dedi. Çiş mi ahh -.- ''Anne sen benim ne kadar zor durumda olduğumu biliyor musun? En az 3 saattir tuvalet yapıcak yer arıyorum idrar kesem patladı sandım 1an tmm mı .s.s ''  dedim ve koşar adımlarla odamdaki ebevyn banyosuna girdim.

Oh be dünya varmış.. 1 dakikalık bir çiş senfonisinden sonra zafer nidaları eşliğinde banyodan çıktım.. (tabiki ellerimi yıkadım aptllşmyn .s.s) ''Anneeeağğğğ ben aç değilim sen yeağğ kitap okucağm..'' dedim. Yine duymadı bu kadın beni -.-  Bu sefer odamın kapısını açtım ve kelimenin tam anlamıyla hönkürerek '' Anneeaağğ beğğnn ağğççç değiliğğmm'' dedim. Karşılık olarak : '' Kızım niye bağırıyosun saat kaç biliyor musun ?! '' cevabı aldım. Bakın şimdi kapak edicem annemi -piç smile- '' Saaağğğtt beğğşş biğğğ soruğğnn muğğ vağğrr ? -Ehehehe -zafer nidalarıı- Cevap gelmeyince yatağıma uzanıp kitabımı okumaya başladım tam uykuya dalıcakken annem terlik fırlattı ve ''Ben zafer diye buna derim qızım'' diyip gitti ağağağağ bu nedir?!?!?!

***********

Saat 8 gibi alarmımın sesi kulaklarıma doldu.. ''Yine mi sen ya bi bırak beni uyandırmayı'' diye sitem etsemde sabah sabah saçma birşey yaptığımın farkına varıp yataktan kalktım ve banyoma ilerledim.. Yüzümü yıkayıp çişimi yaptıktan sonra ve tabi ki ellerimi de yıkadım titiz kızım ben tmm mı .s.s  Her neyse aşağıya kahvaltıya indim. Annemin ve kahvaltı masasının yerine küçük turuncu bir not olduğunu görünce bir of çekip notu okumaya başladım..

''GÜNAYDIN KIZIM ERKENDEN BİR İŞ GÖRÜŞMEM ÇIKTI O YÜZDEN KAHVALTI HAZIRLAYAMADIM.. SENİ SEVİYORUM. İYİ DERSLER :*'' yazıyordu. Bu notu görünce buzdolabına doğru yol aldım işte ne varsa ekmek arası domates peynir dasdf hazırlayıp yedim (oruçluysanız sorry sorry bende oruçluyum ama akşam yazdım hikayeyi ) Yemeğimi bir güzel sömürdükten sonra yukarıya çıkıp okul için giyinmeye başladım. Altıma siyah tayt , üstüme düz beyaz bir t-shirt ve belime de kareli kırmızı bir gömlek bağladıktan sonra saçlarımı at kuyruğu yapıp evden çıktım -ah hayır hayır ayakkabı da giydim (siyah converse)- 

Karşımda tam anlamıyla Deniz duruyordu OH MAY ALLAH  altına siyah kot ,üstünde beyaz arctic monkeys baskılı bir t-shirt giymişti çok daş yia .s.s  İç sesimden kurtulup ''Günaydın'' dedim ''Günaydın'' diye karşılık geldi. ''Immm otobüs mü? Yürümek mi?'' Diye sorduğumda ''Yürümek'' diye karşılık verdi. 

*******

Okulun karşısına geldiğimizde o_o oh may Allah mod:10 yapıp gözlerimi pörtlettim.. Berk , okulun sürtüğüyle tam anlamıyla yiyişiyordu...

 SONN.. ARKADAŞLAR RAMAZAN DOLAYISIYLA YENİ BÖLÜM YAZAMAMIŞTIM AY EM SORİ ASDFG NEYSE GEÇEN BÖLÜME GELEN YORUMLARI GÖRÜNCE ÇOK SEVİNDİM.. TEŞEKKÜR EDERİM ^_^ BU ARADA MULTİMEDİA DENİZ. ASQW YİA..

HADİ HEPİNİZİ ÖPÜYORUM YENİ BÖLÜMDE BULUŞMAK ÜZERE.. BU ARADA BU BÖLÜMDE BANA YARDIM EDEN BBQW DİLAALTUNDAL'A TEŞEKKÜRLER 

KİM BU ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin