Sam en ik schrokken van iemand die Sam riep. Het was een vrouwenstem. 'Onder het bed!' siste Sam. Ik sprong van het bed af en ging er zo snel mogelijk onder liggen. Ondertussen had Sam zijn deur van het slot af gedraaid. Ik keek toe hoe de deur werd geopend, en een vrouw met hakken binnenkwam. Ineens zag ik mijn shirt op de grond liggen. Ik schoof mezelf heel zachtjes naar het shirt toe, en zodra ik he gevoel had dat niemand keek trok ik het shirt naar me toe. Ik hield mijn adem in en luisterde naar wat er allemaal gezegd werd. Het gesprek ging over wat er op school was gebeurd, maar de vrouw -van wie ik dacht dat het Sams moeder was- was ineens stil. 'Wat ruik ik?' vroeg ze. 'Wat ruik je?' vroeg Sam. 'Iets zoets.' zei Sams moeder. Ik hield mijn adem in. Dat was mijn parfum... 'Misschien van de buren.' zei Sam. 'Nee, het ruikt naar parfum, of iets.' 'Oh, dat is vreemd. Had je niet dat nieuwe wasmiddel?' vroeg Sam. 'Ja! Dat is het. Bedankt, Sam. Ik ga vast beginnen met het eten voorbereiden.' zei Sams moeder. Ik hoorde haar voetstappen weggaan, en kon weer rustig ademen toen de deur dicht en op slot ging. 'Je kunt onder het bed uit komen.' zei Sam. Ik rolde mezelf onder het bed uit, en sloeg het stof van me af. 'Alles goed?' vroeg Sam zacht. 'Ik denk het.' mompelde ik. Ik klopte mijn shirt uit en trok hem weer aan. Ik ging terug op bed zitten en staarde voor me uit. 'Het spijt me.' mompelde Sam. 'Het geeft niks.' zei ik, terwijl ik naar hem toe draaide. Sam grijnsde naar me. Hij ging dit niet zomaar laten onderbreken door zijn moeder, dat zag je wel. Sam kwam weer boven me hangen en plaatste zijn lippen op de mijne. Hij opende zijn mond en ik deed hetzelfde. Na een tijdje liet Sam los zodat ik op adem kon komen. Sam gaf me een kus op mijn mondhoek, en ging door naar kin. Hij ging steeds lager en plaatste zijn lippen in mijn nek. Ik haalde diep adem en voelde hoe Sam een zuigzoen maakte. Toen hij losliet glimlachte hij naar me. Hij ging met zijn handen naar de rand van mijn shirt en trok die in een vlotte beweging over mijn hoofd. Hij trok ook zijn shirt uit, en plaatste zijn lippen weer op de mijne. We draaiden ons om, Sam lag nu onder en ik zat op zijn buik, met een been aan elke kant van hem. Ik voelde hoe Sam mijn beha losmaakte, en vervolgens voelde ik hem tegen mijn lippen aan glimlachen.
Uitgeput haalde ik adem. Ik lag moe op het bed, en zag Sam over me heen buigen. Hij gaf me een vlotte kus op mijn mond, en trok me toen tegen hem aan. Ik nestelde me in Sams armen, en voelde hoe hij de deken over ons heen trok. Ik sloot mijn ogen en viel in een fijne slaap.
'Eten!' werd er ineens hard geroepen. Ik schrok wakker, en zag Sam naar me kijken. Hij wreef met zijn vinger over mijn elleboog heen en glimlachte naar me. Ik glimlachte terug. Ineens schoot ik omhoog. 'Hoe laat is het?' vroeg ik. 'Vijf voor zes.' zei Sam. 'Ik moet naar huis.' mompelde ik. 'Na het eten breng ik je wel. Ik vind wel een manier om je naar buiten te brengen.' zei Sam. 'Nee, je snapt het niet. Ik moet echt nu naar huis. Ik moet zo snel mogelijk mijn pil nemen.' zei ik. 'Maar ik ga je niet laten lopen, Victor loopt nog vrij rond.' mompelde Sam. Ik zuchtte. 'Eet zo snel mogelijk.' mompelde ik. Sam knikte. Hij was ondertussen al aangekleed. Hij trok de deken over me heen en deed de deur van het slot af, en snel achter hem dicht. Ik stond op uit het bed en trok ook mijn kleren aan. Ik liep maar wat te ijsberen in Sams kamer toen ik ineens stemmen hoorde buiten. Ik keek voorzichtig uit het raam, en zag Hunter, Carter, Elijah en Thomas buiten staan. Ik zag ineens Hunter naar boven kijken. Hij keek recht in mijn ogen, en zijn ogen werden groot. Ik gebaarde hem dat hij niks moest zeggen, en zag hem knikken. Ik ging weg bij het gordijn en ging onder het raam zitten. Ik luisterde naar wat er beneden gezegd werd. 'We komen voor Sam.' zei Carter. 'We willen samen Camille gaan zoeken.' zei Elijah of Thomas. Ik dacht dat het Elijah was, omdat hij de lichtere stem had, of was juist Thomas degene met de lichtere stem?
Ik hoorde de trap, en even later vloog de deur open. Sam kwam de kamer binnen, en deed de deur achter zich dicht. 'Fuck.' mompelde hij, zo'n twintig keer achter elkaar. 'Wat is er?' vroeg ik. 'Hoe kan ik je nu ongezien mee naar beneden nemen?' mompelde Sam. Hij was even stil, en keek me toen ineens aan. Hij bekeek mijn lichaam, en zag dat ik kleren aanhad. Hij liep naar de deur en seinde dat ik op moest staan. Ik deed wat hij zei, en stond op. Sam opende de deur, en keek even rond. Hij deed de deur weer dicht en draaide zich naar me toe. 'Dalijk ren jij naar de badkamer. Ik roep mijn ouders en zorg dat ze boven ik mijn kamer zijn, dan ren je naar beneden. Mijn broer zal je niets doen. Je moet via de achtertuin naar buiten, en wacht in het gangetje achter mijn tuin. Ik kom er zo snel mogelijk aan daarna.' legde Sam uit. Ik knikte en kwam achter Sam staan. Hij deed de deur open zien keek nog een keer rond. Hij draaide zich naar me toe, gaf me een korte kus en opende de deur. Ik rende naar de deur die open stond. Ik zag aan de tegels dat het een badkamer was, en ik verstopte me achter de deur.
JE LEEST
Xoxo the new me
Mystery / ThrillerVluchten, ik was het zat. Ik moest veranderen, ik walgde van mezelf.