Buna, ma numesc Mirya si sunt din România.Am 19 ani si vreau sa plec in Coreea de Sud pt a ma inscrie facultatea de arte. Azi este ziua cea mare.Trebuie sa vorbesc cu părinții mei in legatura cu plecarea.
Eu: Neața!
Mama: Neața pui! Cum ai dormit?
Eu: Bine....am ceva sa va spun...am sa plec in Coreea de Sud!
Mama: Cum asa??
Eu: Păi am gasit o facultate de arte acolo si vreau sa ma duc!
Tata: Si unde o sa stai?...de unde faci rost de bani pentru bilet?
Eu: O sa gasesc o cazare, vad eu!
Tata: Si cat timp o sa stai acolo?
Eu: Păi....ma gândeam sa stau definitiv acolo...dar nu va faceti griji ca o sa va vizitez cand o sa am vacanta!
Mama: Mmmm...Nu stiu ce sa zic...daca o sa ti se întâmple ceva?
Eu: Nu o sa pățesc nimic!
Tata: Lasă.ne putin sa vorbim si dupa iti spunem ce am decis.
După jumătate de oră mama m.a strigat in sufragerie.
Mama: Darga mea avem ceva sati spunem.Am decis ca poti merge!
Eu: Yeeeeeyyyy!!!Va iubesc enorm!Si ca mulțumesc!
Tata: Să-ți faci bagajele ca maine la prima oră mergem la aeroport!
Eu: Va mulțumesc încă o dată!Sunteti cei mai tari părinți!
M.am dus repede in camera si mi.am facut bagajele in mai putin de jumatate de ora pt ca eram super entuziasmată și foarte bucuroasă.
M.am spălat pe dinți și m.am pus la culcare.
Dimineata pe la ora 5, m.am trezit foarte bucuroasă si m.am dus repede in baie mi am facut un dus si rutina zilnică, m.am îmbrăcat cu blugi rupti si cu un hanorac alb.Am fugit spre masina, mi.a pus tata bagajele in portbagaj și am pornit spre aeroport.In timp ce mergeam imi puneam tot feluri de întrebări cum ar fi "Dacă nu voi ajunge la timp?" sau "Dacă avionul decolează mai devreme si nu voi ajunge?"...si ma stream rau dar tata m.a luat de mână și mi.a zis:
Tata: Nu.ti face griji iubit.o, ca vom ajunge la timp, iti promit!
Eu: Iti multumesc tata ca m.ai liniștit!
L.am luat in brațe si ne.am continuat drumul.
După vreo 2 ore am ajuns la aeroport.Ma simteam asa obosită dar si foarte bucuroasă.Ajunsi la poarta respectiva avionului meu, mi.am luat la revedere de la tata si an intrat în avion si m.am așezat pe scaun.Mi.am luat telefonul si am inceput sa ma joc pana se așezau toți călătorii pe scaunele lor.Am vrut sa.mi pun căștile sa ascult muzica dar mi.am cazut sub scaunul unui călător din dreapta mea.L.am rugat sa se uite jos sub scaun sa.mi dea căștile dar cand s.a întors spre mine....parca am vazut raiul...era un bărbat chipeș si frumos cu ochii căprui și strălucitori, cu părul castaniu si moale si cu un corp super PERFECT.
Eu: Scuza.ma, mi.au cazut căștile sub scaunul tau poti sa mi.le dai?
X: Desigur!
Eu: Mulțumesc.....?
X: Poti sa.mi spui Jungkook.
Eu: Mulțumesc Jungkook!
Jk: Pe tine cum te cheamă?
Eu: Ăăăă....ma cheamă ......Mirya.
Jk: Imi pare bine ca te.am cunoscut, Mirya!
Nu ma mai puteam controla asa ca am închis ochii și am dormit.
CITEȘTI
sunset.//.일몰
Romanceo poveste de dragoste plină de iubire, pasiune, dulcegării si trădare. cei doi vor duce un drum lung spre inimile lor, trecând peste obstacole, împreună.