După cele mai lungi ore auzeam o șoaptă strigând.mă.Era Jungkook.
Jk: Mirya! Trezește.te!
Eu: Mai lasa.ma inca 5 minute...
Jk: Păi am ajuns!
Eu: Da...ce tare!
Jk: Unde Stai?
Eu: Nu am locuinta.Eu abia m.am mutat dar i sa.mi caut o cazare undeva...
Jk: Vrei sa stai la mine.Eu stau singur la casa.
Eu: Nu stiu ce sa zic.Aduca abia ne cunoastem.
Jk: Atunci facem asa....Dacă vii la mine eu te scot in seara asta in oras ca sa ne cunoastem...Dar daca nu te simti bine eu te voi lăsa sa.ti cauti o cazare.De acord?
Eu: De acord!
Am coborât din avion si m.a condus până la masina lui.Ne.am urat in ea si am pornit la el acasă.Cand am ajuns am rămas cu gura deschisă și foarte mirată la ce casa mare are Jungkook.Pur si simplu nu.mi venea să cred că eu voi sta aici.
Jk: Iti place casa?
Eu: E foarte frumoasă și foarte mare!
Jk: Mulțumesc!
Am intrat mi.am luat bagajele si Jungkook m.a condus la o camera imensa si foarte frumoasă.
Jk: Aici vei sta tu.
Eu: Tu glumesti?
Jk: Nu...de ce as glumi?
Eu: Mmmm...Bine...
Jk: Sa te schimbi ca in jumatate de ora iesim in oras sa mâncăm ceva.
Eu: Ok.
Prima dată când am intrat în camera m.am trântit on pat...imi era somn dar imi era si foarte foame.M.am dus in baie si mi.am facut un dus, apoi m.am îmbrăcat cu o rochiță și am ieșit din camera.
Jk: Esti gata?
Eu: Da!Cum arat?
Jk: Arăți de milioane!
Eu: Merci!
Ne.am urcat in masina si am mers la un restaurant.Dupa ce am mâncat si ne.am mai cunoscut mai bine, am mers la un parc.
Jk: Iti place parcul?
Eu: Da....este foarte placut si foarte liniște aici.
Jk: Hai sa.ti arat ceva!
M.a luat de mână și m.a dus pe un pod.
Jk: Mirya, am sa.ti mărturisesc ceva.
Eu: Ce s.a intamplat?
Jk: Vreau sa.ti spun că de când te.am văzut prima dată parca nu mai vroiam sa.ti dau drumul.
Eu: Jungkook....si eu simt același lucru fata de tine!
M.a luat de mână și cu cealaltă de talie și se apropia putin cate putin de mine pana cand.....V-A URMA!!! 😁😁😁
CITEȘTI
sunset.//.일몰
Romanceo poveste de dragoste plină de iubire, pasiune, dulcegării si trădare. cei doi vor duce un drum lung spre inimile lor, trecând peste obstacole, împreună.