Cap 9

15 8 1
                                    

Pov. Sorina (Sorina_Cirstea)

Sunt in masina. Stăteam pe gânduri, si vad ca masina s.a oprit în fața unei case uriașe, si moderna. Am coborât, mi.am luat bagajul si am sunat la usa. Cand a deschis usa, în fața mea era un băiat cu părul gri, ochii de un căprui fermecător, buzele umede si carnoase,si o fata super drăguță. M.a fermecat din prima privire.
Y: Buna, Mirya, ce mai faci?
S: Eu nu sunt ,Mirya, sunt sora ei, Sorina!
Y: Ooo....semeni leit cu ea! Intra!
*in mintea mea*
Vai ce frumos, drăguț si fermecător e. Si mai e si un gentleman. Abia astept sa ne împrietenim.*
-Yoongi pov.-
Ce frumoasa e...cred ca e foarte drăguță. I.am luat bagajul si am condus.o in camera de oaspeți. Am vrut să închid usa dar am vazut.o cum sa trântit in patul moale si părul ei s.a împrăștiat, si am auzit.o cum a oftat. Mi.au luat obrajii foc. Vroiam asa mult si o sărut si ii dau toate plăcerile.
Y: Ăăăă...scuze ca te deranjez ,atunci când ti.e foame ma găsesti in camera de alături.
S: Bine, nu vrei sa stai cu mine?
Y: Mmm.....
S: Hai, nu.ti fie rusine...vreau sa ne cunoastem.
Y: Ok! Am intrat in camera, si m.am așezat în pat. Ma uitam in ochii ei de parca nu mai vroiam sa plec. Ma topeam asa de tare.
S: Si tu stai singur?
Y: Da, de ce intrebi?
S: Ehh...auzi vreau sa.ti spun că ma simt bine in preajma ta...
Y: Serios?! Adică, si eu ma simt bine...
S: Te simti bine acum, pentru ca te.ai cam înroșit la fața si transpiri mult...
Y: Serios?! Mmm...bine eu am plecat.
Atunci cand m.am ridicat de pe pat , ea m.a prins de mână și m.a tras pana am ajuns sa stau deasupra ei. Era putin jenant dar si placut. Ea imi tot zâmbea si nu stiam ce sa fac.
Y: De ce tot zâmbești?
S: Pentru ca te iubesc!
Y: Ăăămm....Eu am plecat...
M.am ridicat de pe pat si m.am îndreptat spre usa, pana cand am vazut.o pe Sorina cu coada ochiului ca vroia sa ma prindă de mână. Atunci dintr.o mișcare brusca am prins.o de mână înaintea ei si am pus.o la perete. Ma uitam si mai adânc în ochii ei.
S: Scuze daca ti.am facut ceva ce nu trebuia!
Y: În primul rând nu vreau sa mai aud "scuze" de la tine, si in al doilea rand... Am împins.o si mai tare de perete pana ne.am apropiat si mai mult unul de altul, i.am ridicat mâinile deasupra capului si i.am spus...sunt prea agresiv fata de tine, si nu ma pot controla atunci când te vad.
S: Nu ma interesează, te vreu lângă mine, sa facem totul impreuna sa ne saru-....
Am întrerupt.o si ne.am apropiat buzele. O sărutam sălbatic. Nu ma puteam abtine. Am luat.o in brate stil mireasa si am aruncat.o in pat, punându.ma deasupra ei si sarutandu.i gâtul lăsând câteva semne.

Sorina pov.

Ma săruta, ma mângâia, imi oferea o plăcere nemaipomenită. Gemeam din ce in ce mai tare, de fiecare dată când mă mușca.
S: Aa-hh....Yoo-nn-gii, m-ma d-doa-rre...
Y: Aish....gemetele tale ma înnebunesc asa de tare, nu ma pot CONTROLA și îmi vine să te mănânc.
S: Fă ce vrei cu mine, rezist!
Y: Tu ai spus.o!
Mi.a dat jos bluza si imi sărută pieptul cu buzele lui dulci si umede. Continua să mă sărute pana la capătul blugilor. Mi.a desfăcut prohapul, si mi a dat usor pantalonii jos. Imi mângâia piciorul cu degetele lui fine. O luăm razna.
Y: Esti gata? O sa te cam doară..
S: Sunt gata!
Mi.a dat brusc lenjeria intimă deoparte si simteam cum el intra in mine. Făcea mișcări fata ,spate dar lente. Simteam durere dar si placere.
S: Yoongi....ahh...m-mai rr-repede!
Y: Bine, bombonica!
A început să facă mișcări si mai rapide pana imi dădeau lacrimile. Picături de transpirație cădeau pe piept meu. După ore lungi si romantice ne.am așezat amândoi comod, eu stând cu capul pe umărul lui iar el ma ținea strâns în brațe. Am început să vorbim.
S: Mi.a plăcut! Sper sa mai facem..
Y: Sigur, iubire, o sa mai facem!
S: Ai vrea in seara asta sa iesim cu Jungkook si Mirya??
Y: Da!
S: Bine, o sun mai încolo si ii spun sa se pregătească.
Y: Apropo, am o surpriză!
S: Deja, adica abia ne cunoastem...
Y: Eu m.am pregătit!
  Se îndrepta spre noptieră si din sertar a scos un lănțișor cu un pandantiv in forma de inima. Era superb. Ma simteam prost ca eu nu i.am luat ceva. Mi.a pus lantisorul, între timp ce imi saruta gâtul.

sunset.//.일몰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum