Eu: Și eu nu te.am întrebat nimic.
Y: Scuza.ma dar esti asa frumoasa...Nu puteam sa ma abțin să nu vin sa fac cunoștință cu tine.
Eu: Mmmm....Nu stiu ce sa zic...
Y: Cum te cheamă?
Eu: Ma numesc Mirya!
Y: Mirya...vaii....ce nume frumos!
Eu: Merci!
Fix atunci a venit Jungkook si ma cauta.
Eu: Scuze dar trebuie să plec. Poate ne mai vedem.
Y: Sigur! Pa Mirya!
Eu: Pa, Yoongi!
Am fugit spre Kookie si l.am luat de mână.
Jk: Unde ai fost?
Eu: Acolo pe sezlong.
Jk: Bine, esti gata?
Eu: Da....mor de foame!
Jk; Atunci hai sa mergem!Am plecat spre restaurant. Ne.am așezat la o masă, gata să comandam.
Jk: Tu ce vrei sa manânci??
Eu: Nu stiu....As vrea un pui la grătar cu garnitura de cartofi.
Jk: Buna alegere....eu imi iau pulpe de pui cu cartofi prăjiți.
Eu: Ok!
Am comandat si am mâncat. După am mai stat putin si am plecat in camera.
Jk: Esti gata sa.ti primesti pedeapsa??Ce crezi,ca am uitat?
Eu: Oofff....Ok...care imi este pedeapsa?
Jk: Vei vedea...tu doar trebuie să fii calmă si relaxată.
S.a apropiat de mine si m.a pus usor in pat. A stins lumina. A venit spre pat si s.a pus peste mine. A început cu sarututi usoare pana la saruturi sălbatice. Mi.a dat usor maleta, apoi fusta. Si.a dat si el jos hainele pana am rămas amândoi doar in lenjerie. Imi săruta gâtul si lasa.se câteva semne, în timp ce.mi mângâia piciorul. Mi.a scos lenjeria cu dinții. A intrat în mine intr.un mod neașteptat.
Eu: Aahhh...Kookie doare!
Jk: Dacă erai cuminte nu era asa dureros!
Eu: Kookie.....Kookie!
Jk: Da, placintica!
Eu: M...Ma....d....doare! Ahh...
A trecut ceva timp până m.a lăsat să respir.
Jk: Te iubesc!
Eu: De acum in colo stiu la ce te referi cand zici cuvântul "pedeapsă".....ufff am obosit...
Jk: Și eu....noapte bună ,placintica!
Eu: Noapte bună, Kookie!
M.a sărutat pe frunte si ne.am culcat.-Dimineata-
Jk: Neatza, placintica?
Eu: Neatza! Cum ai dormit?
Jk: Ca un prunc!
Eu: Încă mă doare...
Jk: Stiu...Dar iti va trece....de acum in colo nu te va mai durea. Promit!
Il sărut dulce si ma dau jos din pat si ma duc la baie sa.mi fa rutina.
Jk:Mirya, sa te îmbraci ca mergem sa luam masa!
Eu: Bine...așteaptă doar 2 minute!
După 5 minute...
Eu: Sunt gata!
Am coborât spre restaurantul hotelului si ne.am așezat la o masă de doi.
Eu: Kookie, tu ce vrei?
Jk: Mmmm....cred ca vreu o cafea si o omletă simpla.
Eu;Si eu vreau o cafea dar imi aleg niste clătite cu gem.
După ce comandam si mâncăm linistiti, a venit Yoongi la masa noastră.
Y: Neatza, Mirya! Deranjez?
Eu: Nu...chiar deloc!
Jk: Cine e el?
Eu: Aaa....Jungkook el e Yoongi, un prieten sa zicem pt ca abia ne.am cunoscut. Yoongi el este Jungkook, iubitul meu.
Y: Ai iubit?
Eu: Da e vreo problema?
Y: Nuu...chiar deloc.......
Jk: Salut frate! Ii întinde mâna ca sa.l salute.
Y: Salut! Acesta ii strânge mana. - Bine atunci, ne mai vedem...Mi.a facut placere sa te cunosc...Paa!
Eu: Bye!
Jk: De cand va cunoașteți?
Eu: Păi de aseara cand eu te asteptam sa mergem la restaurant m.am cunoscut cu el...
Jk: Aaa....As crede că te place....
Eu: Ce?! Nuu...esti cumva gelos?
Jk: Ce?! Nuu...chiar deloc...
Eu: Mhm....sigur...
Jk: Hai gata ca ma enervezi, mai vrei o pedepsită?
Eu: Nu....
A sosit si mâncarea si am mâncat. După ce am terminat ne.am dus in camera sa ne punem costumele de baie si sa mergem la plaja.
Jk: Esti gata, placintica?
Eu: Încă nu....stai.
Jk: Eu plec...te astept pe plaja!
Eu: Ok! Ne vedem acolo!
După ce aud ca usa a fost închisă, ma uit pe telefon si vad ca sora mea gemana, Sorina va veni în vizită. I.am spus că sunt plecată intr.o vacanta mica, asa ca am vorbit sa vina dupa ce venim nou in Coreea. Mi.am închis telefonul si am plecat pe plaja. In lift dau de Yoongi.
Y: Aaa...buna Mirya!
Eu: Buna.
Y: Ce mai faci?
Eu: Păi merg spre plaja...
Y: Serios? Si eu la fel....ce coincidență.........Auzi as vrea sa.ti spun ceva...
Se apropia de mine din ce in ce mai mult....eu făceam pasi mici in spate pana ma lipeam de perete.
Eu: Ce vrei sa.mi spui?
Y: Vreu sa.ti spun că......te iubesc!
S.a apropiat mai tare pana ne.am lipit buzele unul de altul. An încercat să mă opun dar nu puteam. Ma sărută foarte pasional.
Eu: Yoongi încetează!
Y: Nu.ti place?
Eu: Tu nu ai auzit ca am iubit?
Y: Nu ma intereseaza!
Ma săruta si pe gât și mi.a lăsat un semn. Imi muscam buza sa nu scot vreun geamăt dar nu ma puteam abtine.
Eu: Aaaahhh....Yoongi ma doare!
După, vreo 3 minute, s.au deschis usile liftului. Am plecat repede din lift fara sa.i mai spun ceva lui Yoongi. Nici nu mai puteam da ochii cu el. Pe drum spre plaja ma întrebam " Simt oare ceva pentru Yoongi?". Am ajuns pe plaja si l.am găsit pe Kookie.
Jk: În sfârșit ai venit!
Eu: Hai vii sa ne jucam?
Jk: Ma mai întrebi?
Ma fugarea pana cand am intrat în apă, eu il stropeam ca sa nu ma prindă dar el se scufunda si m.a prins. M.a luat în brațe și m.a sărutat asa dulce. Dar eu tot ma gândeam la Yoongi. Am iesit din apa si m.am așezat pe un sezlong, pana cand a venit Yoongi.
Y: Ce faci, păpușă!
Eu: Nu ai de gând să pleci in alta parte?
Y: Nu... Ti.a placut pana la urma sărutul meu.
Eu: Uite despre asta as vrea sa vorbim....Dar hai sa ne intalnim diseară aici pe plaja, Ok?
Y: Ne vedem diseară, păpușă!
Eu: Nu.mi mai spune asa!
Cand a plecat Yoongi, fix atunci venise Kookie din apa.
Jk: Hey.....nu era Yoongi?
Eu: Da, el era.
Jk: Ce ai pățit?
Eu: Ăăăă...... " Nu puteam sa.i spun ce s.a întâmplat în lift...aahhh....ce greu"...- Cand vom pleca de aici v.a veni sora mea gemană!
Jk: Aaa...Ok...Dar mai e altceva, pentru ca te vad tristă..
Eu: Nu am nimic!
Il sărut si ma pun in pat. S.a pus si el lângă mine si s.a culcat. Eu stăteam si ma holban pe pereti gandindu.ma cum sa.i spun sau sa nu.i spun.
Soarele apunea dar eu inca eram trează. Kookie dormea. M.am dat jos din pat, pana cand......
CITEȘTI
sunset.//.일몰
Romanceo poveste de dragoste plină de iubire, pasiune, dulcegării si trădare. cei doi vor duce un drum lung spre inimile lor, trecând peste obstacole, împreună.