-Dimineața-
La ora 9 m.a trezit Kookie. Imi zicea ca a venit cineva care arata exact ca mine. A venit Sorina! Am coborât repede scările sa.i raspund la usa.
Eu: Sorina! Ce mai faci?
Sorina: Uite am venit sa te vizitez! Ma lua in brate, cand a dat cu ochii pe Jungkook. - Mirya, cine e domnul?
Eu: El este, Jungkook, actualul meu iubit.
Sorina: Imi pare bine ca te cunosc. Se apropie de urechea mea si imi șoptește " E super drăguț". Ma întorc spre ea si ii șoptesc "Orice ar fi, e al meu!" , si ii zâmbesc malefic.
Jk: Intra, te rog! Vrei sa te servesc cu ceva?
S: Da....mie cam foame!
Eu: Jungkook, te duci tu sa pregătești ceva de mâncare? Te rog!
Jk: Ok, plăcintica.
S: "Placintica"....
Eu: Eehh...naa. Si spune cum ti.a fost zborul?
S: A fost groaznic si obositor..
Eu: De ce?
S: Păi era super aglomerat, si eram sa ma pierd.
Eu: Uuff...saracuta de tine. Vei sa te duci in camera de oaspeți sa dormi putin?
S: Da, dar dupa ce mănânc.
Eu: Stai aici, ma duc sa vad cat mai are.
S: Unde e baia?
Eu: La etaj in capătul holului.
S: Merci!
Ma duc in bucătărie sa vad cat mai are mâncarea. Jungkook pregătea o supa.
Eu: Ce faci?
Jk: Pregătesc o supa. Sa stii ca sora ta e chiar foarte drăguță, dar nu asa de drăguță ca tine!
Eu: Awww.... L.am luat in brate si l.am sărutat pasional, dar fix atunci intrase Sorina.
S: Întrerup ceva?
Eu: Nu...hai in living.
Jk: Nu mai e mult si e gata supa! Striga el.
Eu: Ok!
După ce am mâncat împreună, am povești si altele, Sorina s.a dus sa se culce. M.am dus si eu in camera, urmată de Kookie.
Jk: Ai chef sa ne "jucam"?
Eu: Mmm...nu stiu daca o deranjăm pe Sorina?
Jk: Nu.ti face griji ca nu o deranjăm.
Eu: Nu vreu diseară ca inca e zi. Hai te rog!
Jk: Bine ,plăcintica! Ma sărută pe frunte si se aseza in pat. Telefonul mi.a vibrat. L.am deschis sa vad cine mi.a trimis mesaj. Era Yoongi.
-Conversatie-[Yoongi]
- Cand imi faci cunoștință cu "fata" de care ziceai tu?
[Eu]
-Maine, pe la 2-3?
[Yoongi]
-Da...perfect! Ne vedem maine!
[Eu]
-Paaa!-Conversatie terminată-
Jk: Cine era?
Eu: Eehh...doar Yoongi.
Jk: Ce vrea, sa.ti mai de-a un sărut? Se uita cu o fata perversă.
Eu: Ce?!...Nu, vreau sa.i fac cunoștință cu Sorina, poate se împrietenesc.
Jk: Cum s.a intamplat cu noi, plăcintica?
Eu: Nu la fel....la noi a fost iubire la prima vedere.
Jk: Ahh....cand ma uit la tine mintea mea o ia razna.
Se apropie de mine si ma așează usor in pat si imi ofera cele mai dulci saruturi, si o plăcere imensă. Ma, mușca de buze ,de gât lăsându.mi doau semne pe care le.as vrea sa le am pe viață. În mic geamăt imi ieșise pe gură, ce completa atmosfera din camera.
Jk: Când ti.am spus că ma înnebunești nu te.am mințit.
Eu: Kookie....
Jk: Ce e, plăcintica?
Eu: Vreau sa o facem!
Jk: Dar e sora ta in casa.
Eu: Aish....am uitat....
Jk: Lasă....altă dată! Imi dădea un sărut dar eu l.am împins si l.am oprit.
Eu: Dar data viitoare poate nu o sa mai am chef cum am acum. Vreau sa tip, sa ma faci sa inrosesc, sa simt mâinile tale fine pe corpul meu, vreau sa ma muști de gât mai tare, sa.mi dai cele mai lungi si cele mai dulci saruturi, sa te fac sa.mi gemi numele de fiecare dată când vreau sa.l aud. Vreau sa.mi faci o promisiune.
Jk: Te ascult!
Eu: Jungkook, esti bărbatul de care m.am îndrăgostit foarte tare. Nu am avut vreodata sentimente asa mari pentru o persoana. Vreau sa.mi promiti ca orice s.ar intampla, nu vreau sa sufăr din cauza ta.
Jk: Iti promit ca o sa am grija de tine, ca nu o sa suferi, niciodată, si te voi prețui mereu! I.am dat un sărut sălbatic, între timp ma gândeam ce sa fac cu sora mea.
Eu: Kookie, mi.a venit o idee!
Jk: Ce?
Eu: Ma gândeam sa.i spun surorii mele sa plece.
Jk: Nu e can urat din partea noastră?
Eu: Păi mă gândeam să o trimit la Yoongi. Ma uita la el cu o fata perversă .
Jk: Mmm....nu stiu...poate da.
Eu: Stai ca ma duc la ea.
M.am ridica din pat si m.am dus la ea in camera. Am batut la usa si am intrat.
Eu: Hey, ce faci?
Sorina: Bine, tu?
Eu: Bine. Auzi ma gândeam sa sa te întâlnești cu acel "baiat" de care ti.am spus.
Sorina: Da! Si unde e ?
Eu: Am vorbit cu el si mi.a propus sa te duci tu la el.
Sorina: Super!
Eu: Stai putin sa mai vorbesc cu el si iti spun dupa.
Am iesit din camera ducându.ma spre bucătărie. Mi.am luat telefonul din buzunar si l.am sunat pe Yoongi.~Conversatie telefon ~
Eu: Hey, Yoongi, ce faci?
Y: Uite pe aici!
Eu: Vroiam sa.ti fac cunoștință cu "fata" de care ti.am zis.
Y: Aaa...ok.
Eu: Ma gândeam daca o poti pofti la tine câteva zile. Nu te superi?
Y: Deloc...chiar sunt încântat !
Eu: Super...va fi la tine in 20 de minute.
Y: Ok.~Conversatie telefon terminat~
După ce mi.a zis starda si alte detalii ,i.am spus Sorinei ca poate merge la el câteva zile. A fost bucuroasă. I.am chemat un taxi si i.am indicat unde sa meargă. Ne.am luat la revedere si a plecat. M.am intors in casa si nu.l vad pe Kookie.
Ma întrebam pe unde s.a ascuns. Ma îndreptam încet spre camera, sa nu ma audă. Deschid încet usa si.l vad ca vorbeste cu cineva.
"Ne vedem maine la ora 5 după amiază? Super, ne vedem acolo!"
Oare ce pune la cale. Se întâlnește cu alte fete in timp ce este impreuna cu mine. Am intrat nervoasă.
Eu: Cu cine vorbeai?
Jk: Nu stiu despre ce vorbesti!
Eu: Te.am auzit...Cu cine te întâlnești? Cum arata, cum o cheamă? Cine e? Ce are ea?
Jk: Calm, nu te mai enerva ca nu ajungi nicăieri, totusi nu iti spun nimic! A trecut pe lângă mine fara niciun stres. Am vrut să.l opresc dar el s.a întors repede spre mine, m.a împins si m.a izbit de perete si mi.a dat un sărut sălbatic, de parca picioarele mele se topeau. Mi.a pus mâinile deasupra capului si cu cealaltă de talie și îmi oferea o plăcere uriașă. S.a oprit brusc si stătea si se uita adânc în ochii mei.
Eu: Nu te mai holba asa la mine, imi dai fiori.
Jk: Azi ai fost neascultatoare...te.ai băgat în lucrurile mele personale si vei fi pedepsită aspru. *avea un zâmbet pe fata*
M.a luat în brațe stil mireasa si m.a aruncat în pat. S.a pus peste mine si....To be continued.... ☺☺☺
CITEȘTI
sunset.//.일몰
Romanceo poveste de dragoste plină de iubire, pasiune, dulcegării si trădare. cei doi vor duce un drum lung spre inimile lor, trecând peste obstacole, împreună.