M.am dat jos din pat, pana cand a bătut cineva la usa. M.am apropiat si am deschis ușa......era Yoongi.
Y: Esti gata?
Eu: Da, dar vorbește încet ca nu vreau sa.l trezim pe Jungkook.
Y: Bine. "a spus in șoaptă"
Am plecat spre plaja....
Y: Deci...ce voiai sa.mi spui?
Eu: Păi.....de ce m.ai sărutat?
Y: Pentru ca te iubesc.
Eu: Tu nu înțelegi ca eu am iubit? Adică tu vrei sa.mi distrugi relația?
Y: Nuuu....nu vreau sa suferi...
Eu: Yongi.....eu trebuie să.i spun lui Jungkook ce s.a întâmplat...
Y: Înțeleg....
Eu: Tu unde stai?
Y: În Seul, Coreea. Tu?
Eu: Și eu....uite am o idee....nu ai iubita, Nu?
Y: Nu....
Eu: Dacă vrei iti fac cunoștință cu o Fata super de treaba...si s.ar putea sa arate exact ca mine.
Y: Ce vrei sa zici ca arata exact ca tine?
Eu: Ai sa vezi...uite iti dau numărul meu de telefon si ne vedem cândva...Ok?
Y: Ok. Paa...
Eu: Paa..
M.am dus in camera si.l vad pe Kookie treaz stând la televizor.
Jk: Ce faci, plăcintica? Unde ai fost?
Eu: Am fost sa ma plimb pe plaja.
Jk: Tot mai ai fata asta de tristă....ce s.a intamplat?
Eu: Mmmm....nu stiu cum sa.ti spun.
Jk: Doar spune....nu ma supăr...promit!
Eu: Păi.....atunci când tu te.ai dus înainte pe plaja, eu ma pregăteam să plec....am luat liftul si m.am întâlnit cu....Yoongi.
Jk: Asa si....continuă.
Eu: Păi.....aahhh.. e foarte greu....
Jk: Spune odata!
Eu: M.a sărutat! Si mi.a spus că ma iubeste.....
Jk: Haha.....atât??
Eu: Da...nu te.ai supărat?
Jk: Mirya....eu stiam asta....Mi.am dat seama...si totusi v.am auzit cand voi ati plecat pe plaja.
Eu: Da....off....ce ușurare. Totusi i.am zis ca poate face cunoștință cu sora mea.
Jk: Buna idee. Asculta tu nu ar trebui sa.ti fie frica. Nu te bat, nu te înjur sau ceva de genul. Te iubesc, si nu o sa.ti fac rau.
Il iau in brate strâns, si.l sărut lung. Nu mai voiam să.i dau drumul, pentru ca e asa dulce si înțelegător.
Jk: Ti.e foame?
Eu: Nu prea...tie?
Jk: Nu. Vreu sa mergem sa facem o plimbare.
Eu: Da. Stai sa.mi iau telefonul.
Mi.am deschis telefonul si i.am scris, Sorina ca o sa cunoasca pe cineva drăguț.
Eu: Sunt gata!
Am iesit din camera , si ne apropiam de lift. Am intrat in el. Jungkook l.a apucat râsul.
Eu: De ce râzi?
Jk: Eehh....Ma gândeam cum te.a sărutat Yoongi..
Eu: Ha ha...ce sa spun. Cred ca sărută mai bine decat tine.
Jk: Ce?! Asta nu cred...
Eu: Ba sa crezi....
Jk: Cred ca el nu a facut.o in felul asta.
M.a împins cu putere de peretele liftului si mi.a dat un sărut sălbatic. Ma topeam de fiecare dată când își lipea buzele lui de ale mele. Nu am simtit ceva special pentru Yoongi cum simt pentru Jungkook.
Jk: Deci...cine a fost mai bun?
Eu: Vaaii....acum faci concurs?
Jk: Stiu ca nu vrei sa recunosti ca eu am fost mai bun.
Eu: Oohh...rege, Jungkook, tu dai cel mai bun sărut dintre toți bărbații...imi puneam mână pe frunte si intram in rolul de " printesa".
Jk: Ca actriță nu esti buna deloc.
Eu: Ce?! Ba sa stii ca sunt!
Jk: Nu nu esti...Dar ca iubita a mea esti cea mai buna.
Eu: Aww...ce drăguț! Imi dădeam ochii peste cap si s.au deschis usile liftului. L.am luat de mână și am mers spre plaja. Ne.am plimbat pe malul "marii". Am povestit ,am ras, pana cand Kookie a găsit pe jos un lănțișor cu un pandantiv in forma de inima.
Jk: Uite ce am gasit!
Eu: Ce frumoasa e!
Jk: E frumoasa ca tine....asa ca ti.l dau tie in semn ca te iubesc!
Eu: Și eu te iubesc! Hai sa mergem ca maine plecam.
Am ajuns in camera, ne.am facut bagajele si ne.am culcat.-Dimineata-
Ne.am trezit cu noaptea în cap, ca sa nu întârziem. M.am dus sa.mi fac un dus, sa ma îmbrac, sa ma machiez si sa fiu pregătită. Am coborât jos sa chemăm un taxi sa ne duca pana la aeroport.
Jk: Esti gata sa plecam?
Eu: Da...o sa.mi fie dor de Hawaii...
Jk: Lasă că o sa mai venim. Imi sărută mână și am urcat in masina. După 20 de minute am ajuns la aeroport. Ne.am luat bagajele, am mers până la porta respectiva, am asteptat, am intrat în avion si am decolat.
Ajunși în Coreea am mers direct acasa. Jungkook mi.a spus că se duce sa cumpere ceva de mâncare. Eu il asteptam acasa. Mi.am luat telefonul sa.i scriu Sorinei.
-Conversatie telefonică-
Eu: Hello, ce faci? Unde esti?
Soruna: Sunt in aeroport, cred ca voi ajunge maine!
Eu: Ok te aștept! Drum bun, Paa!
Sorina: Paaa!
-Conversație terminată-Am auzit usa deschizându.se. Era Jungkook cu mâncare. Am fugit repede jos ca muream de foame.
Eu: Mâncare!!!!
Jk: Am luat si o prăjitură!
Eu: Prăjitură! Esti cel mai bun!
După ce ne.am umplut burțile ne.am dus la culcare.➡️➡️➡️➡️NEXT DAY➡️➡️➡️➡️
CITEȘTI
sunset.//.일몰
Romanceo poveste de dragoste plină de iubire, pasiune, dulcegării si trădare. cei doi vor duce un drum lung spre inimile lor, trecând peste obstacole, împreună.