Dimineața la ora 9, m.am trezit somnoroasa.Mi.am ridicat privirea si il vad pe Jungkook stând si holbându.se la mine.
Jk: Neatza, prințesa mea!
Eu: Neatza! De ce te holbezi la mine?
Jk: Nu ma pot abtine sa nu ma uit la tine....
Eu: Aiii....Kookie, ma faci sa inrosesc...
Jk: Ma duc sa fac ceva de mâncare. Ce vrei sa mananci?
Eu: Orice....Si vreau si o cana cu cafea.
Jk: Ok!
Ma sărută pe frunte si pleaca in bucătărie. Acum ca am destul loc în pat ma pot tolani in el cat vreau. După câteva minute de tolanit in pat ma duc in baie sa.mi fac un dus si rutina. M.am îmbrăcat cu ceva lejer si am coborât în bucătărie. Il vad pe Kokkie stând si uitându.se pe geam. Intru cu pasi mici in bucătărie ca sa nu ma audă și sar in brațele lui si il sărut pe gât.
Jk: Nu ti.au ajuns săruturile de seara trecută?
Eu: Mmmm....Nu.😁
Jk: Mai vrei?
Se întoarce spre mine, ma ia de talie și ma sărută sălbatic si pasional.
Eu: E gata mâncarea? Mor de foame!
Jk: Da e gata...așează.te pe scaun.
După ce am mâncat, m.am ridicat repede de la masa ca nu vroiam sa strâng eu.
Jk: Hoat.o!...lasa ca te prind eu!
Si m.a fugarit pana sus in camera si m.a prins de mână, trantindu.ma in pat.
Jk: Vrei sa fii pedepsită în seara asta?
Eu: Te intreb acum...."pedepsita" in ce sens?
Jk: Vei afla....Dar acum îmbrăca.te ca mergem undeva!
Eu: Unde?
Jk: Deja pui prea multe întrebări sa începi să mă enervezi! Este o surpriza!
Eu: Scuze, șefu....
Jk: Hei....Nu lua in serios tot ce am spus...Ok?
Eu: Ok!
Jk: Vreau sa te duci sa te îmbraci cu ceva de vară ca e foarte cald afară și sa.ti faci si bagaje!
Eu: O....k?
*in mintea mea*
-Oare ce pune la cale?...de ce vrea sa.mi fac bagaje? Ok, incerc sa nu scot vreo intrebare pe gura ca nu vreau sa.l supăr.
Jk: Nu.ti mai pune multe întrebări, nu.ti face griji ca vei fi surprinsă!
Eu: Bine...deci ca sa inteleg trebuie să.mi fac bagajul??
Jk: Da! Hai dute ca întârziem.
Ma ridic din pat si imi fac repede bagajul, ma îmbrac in pantaloni scurți , un tricou si niste sandale in picioare si ma duc jos la masina unde ma astepta Kookie.
Jk: Esti gata, prințesa?
Eu: Da....adica inca nu stiu ce se întâmplă..?
Jk: Ai sa vezi!
Urcam in masina si pornim. Drumul este lung asa ca am decis să imi închid ochii.Unde credeti ca o v.a duce Kookie pe Mirya???
➡️➡️➡️Next😄😄
CITEȘTI
sunset.//.일몰
Romanceo poveste de dragoste plină de iubire, pasiune, dulcegării si trădare. cei doi vor duce un drum lung spre inimile lor, trecând peste obstacole, împreună.