Mnie przybliżył do siebie i pocałował a mnie oblał sowity rumieniec na twarzy przez chwile myślałam że to sen ale jednak nie ja stoję z sansem na plaży a on mnie całuje na wszystko co najświętsze to najlepszy dzień w moim życiu, kiedy skończył spojrzeliśmy sobie w oczy a ten za miast normalnych źrenic miał serduszka ale to słodkie.
Sans po chwili chwycił mnie za tyłek i podniósł do góry tak że nogami mogłam opleść jego biodra ( raczej wiecie jak to wygląda xD) mi to nie przeszkadzało tylko że ten zaczął lizać mi szyje i mruczeć, - mmmh (T.I)...- wymruczał moje imię w moją szyje a po chwili znajdowałam się z nim na jego łóżku i patrzył się na mnie jak na swoją zdobycz, - Sans... proszę nie... ja nie chce...- no nie teraz to mi się już to przestało podobać, przysunęłam się do ściany i podkuliłam nogi ale on mnie nie zgwałci co nie?, sans był już koło mnie i patrzył mi prosto w oczy ja byłam wystraszona a on chyba to zauważył bo się odsunął i się chyba opamiętał.
- (T.I) wiesz chciałem się ciebie zapytać czy... spróbowalibyśmy? no i nie musimy tego robić jeśli nie chcesz- on się drapał po karku i był niebieski na twarzy a ja nie wiedziałam co powiedzieć no ale o to ci chodziło co nie (T.I)? przez chwilę moich rozmyśleń rzuciłam się na niego i teraz on leżał po de mną - Sans tak- wtuliłam się w niego a on to odwzajemnił, zaczął mi czochrać włosy a ja po chwili zasnęłam na nim z uśmiechem na twarzy przez chwilę słyszałam jak mówi mój kociaczek ale potem poszłam w objęcia snu.
Z sansem chodzę no nie wiem dwa miesiące? i nawet jest fajnie a on mnie traktuję jak księżniczkę no cóż urocze to jest a dzisiaj chyba będę jeszcze jedną nockę no czasem do niego chodzę na noc a on od razu jak jemy przy jednym stolę to się dobiera do moich nóg a łapy pcha ( chyba wiecie gdzie( ͡° ͜ʖ ͡°) XD) ale nie będę narzekać sans mnie jeszcze na szczęście nie zerżnął a moje urodziny są za tydzień i będę dorosła to chyba fajnie a on mi powiedział że ma dla mnie specjalny prezent którego nigdy nie zapomnę ohh już się tego boję, teraz siedzę przy stole a sans przy mnie w tej chwili byłam tylko w krótkich spodenkach a ja poczułam kościstą rękę na udzie on chyba chce mi utrudnić w jedzeniu no ale może przeżyje - Sans...- popatrzyłam na niego morderczo a ten się wyszczerzył i sunął ręką dalej potem wsadził ją pod moje majtki, poczułam jak rozchyla płatki a później tylko jego palce które się we mnie poruszają próbowałam się nie wiercić ani nie jęczeć ale ten tylko robił to szybciej - COŚ NIE TAK LUDZIU?- no super jeszcze papsa tu brakuje... ten się na mnie patrzy a jego braciszek mi wsuwa i wysuwa palce ale jak on może być spokojny gdy to robi?!.
-(T.I) po prostu baaardzo smakuje twoje spaghetti~- Sans dlaczego ty mi to robisz?! on mi dalej rżnął palcami moją już i tak mokrą szparkę a ja jakimś cudem zjadłam wszystko z talerza a paps zabrał naczynie - Dziękki paps... jestem nnnajeedzona- próbowałam nie jęczeć ale w środku siebie czułam jak coś zaczyna się we mnie buzować i poczułam jak coś ze mnie wypływa... tak to mój sok... - Jak możesz być najedzona skoro jesteś kurewsko głodna?~- sans się wyszczerzył i wyjął palce a potem je oblizał - Nienawidzę cię...- popatrzyłam na niego wkurzona i byłam czerwona - a ja wiem że ty mnie kochasz~- pocałował mnie i byliśmy po chwili w jego pokoju on mnie nie puszczał tylko trzymał na rękach a potem położył na łóżko - Dasz mi małą lekcje twojego ciała?~- zapytał się i wyszczerzył a po krótkiej chwili zdjął mi bluzkę bez mojej odpowiedzi i przyglądał się mi - No co?- patrzyłam się na niego zarumieniona a ten się pochylił no i zaczął mnie dotykać wszędzie a ja mu pozwoliłam się dotykać - (T.I) Masz ładne ciałko~ już nie mogę się doczekać żebyś była dorosła skarbie~- pochylił się na de mną i pocałował - no ale żeby mi wkładać palce to nie jest jakbyś mnie pieprzył- wyszczerzyłam się a ten tylko mruknął coś i przytulił a potem zasnęliśmy wtuleni w siebie.
-------------------------------------------------------------------
I co wy na taki rozdział? pasuje wam?~ to mój pierwszy lemon XD
732 słowa
Do nexta~
CZYTASZ
sans x reader '' Czy coś z tego będzie"
Fanficopis uciekł bo się wystraszył sansa XD ps. to mój pierwszy reader więc nie karcić ;-; XD Opublikowana: 19 Maja 2018 Zakończona: 5 Kwietnia 2018