Siaran Langsung
"...Tetamu khas kita untuk rancangan Law Of The Jungle ialah tidak lain dan tidak bukan 6 orang jejaka gagah lagikan menawan..senyuman mereka mampu mencairkan hati peminat peminat mereka....Dipersilakannn...2PM!!!!"
6 jejaka tampil dengan teruja dan riang....mereka semua memperkenalkan diri..
"Taecyeon Imnidaa!!!..."
"Yeorobeun....Nickhun Imnidaa"
"Jun K Here!!.."
"Wooyoung....Annyeong Yeorobeun....."
"Im Junhoo....."
"Chansung ~dessu....Heyy Guyss"
"Hanaa..Deul...Sett.Annnyeong....we are 2PM...!!"
"..Wahhh itu dia jejaka jejaka tampan telah memperkenalkan diri mereka.....Thankss for coming and honorly join us in this show.....Once more....2PM!!!!!....." pengacara reality berbahas dan menyambung perbahasannya "Taecyeon..sebelum kita memulakan show ini..ada apa apa yang ingin disampaikan..seperti pembuka kata atau amanat untuk semua peminat??" perli si pengacara diiringi gelak kecil..
"Korang ada ape ape nak diamanahkan tak pada fans kita???" Toleh si Taecyeon sambil tergelakkWooyoung menjawab"Aigoo..Jeongmal......hahahahapa kata hyung je yang bagi ucapan..hyung kan femess...." tegur Wooyoung sambil tergelak..
Readers: Amboi..sempat perli uri Taecyeonn......
Author: Taecyeon femesss keyhh.....
Readers: *Baling Popcorn*cepatt sambung cite nii.......
Author be like : erkk..mohon bertenang semue...aduiii
"Taecyeon...just give a words for our fans" sapa si Jun K...
"Ppalli ppalli hyung...." Si Chansung menyampuk....
Junho dan Nikchun hanya diam sambil tersenyum kecil..."Firstly kami amat berbesar hati kerana dijemput untuk menyertai program A-Week Survival ini...terima kasih juga kepada JYP Company kerana telah memberi kami kesempatan dan keizinan untuk menyertai program ini..Its my first time with all 2PM members, Chansung, Jun K, Our cute Nickhun, Wooyoung serta Our Junho dan.. kami sangat teruja...kami berjanji pada semua fans dan crew crew companyKAMI AKAN TERUS SURVIVE SELAMA SEMINGGU DIDALAM HUTAN TEBAL INI....Fighting 2PM!!!" Taecyeon memberikan kata kata semangat untuk dirinya dan rakan rakan yang lain..
"Itu diaaa....kata kata semangat dari Idol kita...so....tanpa berlengah.....mari kita mulakan....A-Week Survival bersama 2PM!!!....dalam......Law Of The Jungle!!! " sapa si pengacara......
Didalam Hutan Tebal
*Sambil berjalan*
"Weyhhhh....weyhh nickhunn....nickhunn!!!" tegur si Junho mendapat kan si Nickhun yang dihadapan tiga langkah dibelakangnya.."Ye nape junho..ade pape tak kena ke??" jawab Nickhun sambil berjalan mengerak semak semak yang berada di kakinya..."Aku rase macam tak sedap hati lah....lagi pasal Taecyeon" sambung Junho...
"Wae??...asal???" jawab Nickhun sambil berkerut dahi..."Mulla...Mullaaaaa....tapi serius aku rasa tak sedap hati tahap gaban ni...kau tak tengok ke Taecyeon..die lain macam weyhh..beria ria nak kita join program ni....macam ada tak kena jee..." tegur si Junho lagi...
"Aigoo..Jinjja...*Sekeh kepala Junho*..kau ni kan...macam tak kenal je Hyung Taec kau tu macam mane...die tu active-person...apanyaa yang lain macam pulak...??" jawab Nickhun..Junho diam membisu tanpa berkata apa apa sambil berjalan mengiringi si Nickhun...
"YAHHHHH....aigooo...gweojeonghajimaraaa...gwenchanaaa..jangan risau lahh..takkan jadi apa apa punya" Sergah si Nickhun sambil mengorak langkah didalam semak samun hutan tebal itu..
YOU ARE READING
Save Me Twin(Slow Update)
FantasyHope readers will enjoy Save Me Twin and please vote this FanFiction, write a comment and always give us a review My Pleasure Credit To Authors Who Struggle To Publish This FanFiction @naz_alin00 @BlackSuit_97