4. kapitola

985 47 4
                                    

Pohled Marcuse

Vešel jsem do svýho pokoje a vydal se do koupelny.

Sundal jsem si mikinu, vzal do ruky žiletku a pohledem sjel na svoji pořezanou ruku.

Odhodil jsem žiletku na umyvadlo a po skříňce sjel dólu na zen.

Hlavu jsem si složil do dlaní a rozbrečel jsem se.

Po asi hodině brečení jsem se uklidnil a vydal jsem se zpět do pokoje zabalit si všechny svoje věci.

Nechtěl jsem tohle místo opustit, ale asi to tak bude lepší.

Už se nechci řezat a strašně si nadávám za to, že jsem to ukázal Tinusovi, ktetý s tim taky začal.

Po pěti hodinách jsem měl všechny svoje věci zbalený a vysílením jsem padl do postele, kde jsem hned vysílením usnul.

Ráno jsem se vzbudil v devět hodin.

Šel jsem do koupelny, kde jsem provedl ranní hygienu, převlíkl se do čistýho oblečení a vydal se dólu na snídani.

,,Dobré ráno" pozdravil jsem rodiče, Tinuse a Emma.

,,Dobré" odpověděli mi všichni sborově.

Sedl jsem si na svoje místo vedle Tinuse a začal snídat.

,,Máte už zbaleno?" zeptala se nás po snídani mamka.

,,Já už" řekl jsem a dál se koukal do mobilu.

,,Já taky" ozval se Tinus.

,,To je dobře. Dneska si ještě zajdete do školy pro svoje věci a až se vrátíte tak pojedeme na letiště" řekl táta a vstal od stolu  odešel nahoru.

S Tinusem jsme vstali od stolu a vydali se do školy pro svoje věci.

Po deseti minutách jsme vešli do prázdné školní chodby a vydali se ke svým skříňkám, které máme vedle sebe.

Za čtvr hodiny jsme měli všechno vyklizený a mohli jsme se vydat domů.

Pobrali jsme všechny svoje věci a vydali se domů.

Ani jsme se s nikým nerozloučili. Stejně jsme neměli s kym. Nikdo nás tady neměl rád.

Přišli jsme domů, pozdravili jsme rodiče a vydali jsme se každý do svého pokoje dodělat ještě nějaký věci.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

                                         Vaše Katte

Dvojí život - Marcus and MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat