8. kapitola

837 41 1
                                    

Pohled Jane

Provedla jsem kluky po celé škole a rozloučila se s nima před školou.

Prej jedou něco zařizovat do studia, jinak by jeli se mnou domů. A to bych asi už nepřežila.

Přijela jsem domů a hned šla do kuchyně si udělat něco k obědu, protože jsem ještě nejedla.

I s jídlem v ruce jsem vyšla schody a hned zamířila k sobě do pokoje, kde jsem se převlíkla a naobědvala jsem se.

Když jsem dojedla, tak jsem špinavé nádobí odnesla do myčky a začla si dělat úkoly.

Po dvou hodinách jsem měla konečně všechny úkoly a jiný věci do školy hotový, a tak jsem začala stříhat video.

To mi zabralo další hodinu. Na instagramu jsem upozornila svoje fanoušky, že vyjde nové video v sedm hodin.

Odložila jsem mobil na stůl a vzala si svojí rozečtenou knížku a začala číst.

Okolo šestý hodiny přišli rodiče, a tak jsem se za nimi vydala dólu.

,,Ahoj" pozdravila jsem je oba je objala.

,,Ahoj" oplatili mi můj pozdrav.

,,Co bude k večeři?" zeptala jsem se mamky.

,,Pizza" řekl mi táta jednoduše.

,,Super!" vykřikla jsem radostně, protože pizzu přímo miluju.

,,Zítra jdeme na večeři k novým sousedům. Tak buď v půl sedmý připravená" otnámila mi mamka.

,,Dobře!" zakřičela jsem na ni a vydala se do svýho pokoje.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly.
Doufám, že se vám líbí.

                                         Vaše Katte

Dvojí život - Marcus and MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat