Pohled Jane
Pomalým krokem jsem šla na autobusovou zastávku.
Včera se vedle nás přistěhovali noví sousedi. Ještě jsem je neviděla, ale nelíbí se mi, že bydlí vedle nás.
Doufám, že nemají žádné děti, protože by mohli odhalit moje tajemství. A to se nesmí stát.
Nastoupila jsem do autobusu a posadila se na volný místo vzadu. Vzala jsem si mobil a sluchátka začala poslouchat písničky.
Cesta trvala necelou půl hodinu, což není tak moc.
Vystoupila jsem před školou a rychle přešla školní dvůr.
Snažila jsem ignorovat všechny nadávky na mojí osobu. Ale moc mi to nešlo.
Přešla jsem ke své skříňce, kde jsem se přezula a vzala si potřebné učebnice na dnešní den a vydala se do své třídy.
Posadila jsem se na své místo úplně vzadu u okna, připravila si na hodinu a začala na mobilu projíždět svoje sociální sítě.
,,Tak hezká nebudeš" ozval se za mnou hlas spolužačky Týny.
,,Přesně tak hezká je jen Jane, ale ty na ní nemáš. Ona je nejlepší na světě" ozval se nepříjemný hlas Natky.
Nějak jsem je neřešila a dál se věnovala odpovídáním na komentáře od fanoušků.
Za chvilku zazvonilo, a tak jsem vypla mobil a s neochotou se postavila.
,,Dobrý den" pozdravila nás naše třídní učitelka, když vešla do třídy.
,,Dneska k nám do třídy přijdou dva noví žáci, tak doufám, že k nim budete milý" řekla nám učitelka, když jsme se posadili.
,,A dneska půjde k tabuli...." odmlčela se na chvíli ,,Stolincová!" vykřikla nakonec.
Neochotně jsem se zvedla vydala se k tabuli.
,,Tak nám řekni, jaké máme polohy států?" zeptala se mě.
,,Vnitrozemní, přímořské, ostrovní a souostrovní" vyjmenovala jsem ji polohy států.
,,Výborně. A teď mi řekni tři království?" znova se mě zeptala.
,,Norsko, Belgie a Švédsko" odpověděla jsem jí.
Dál se mě vyptávala na další otázky a já jí na všechny odpověděla.
Nakonec mě poslala si sednout s jedničkou.
Když jsem seděla na místě, tak někdo zaklepal a do třídy vešli....
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly.
Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte
ČTEŠ
Dvojí život - Marcus and Martinus
FanfictionČtrnáctiletá Jane je obyčejná šikanovaná dívka. Ale ve svým druhým životě je slavná youtuberka, zpěvačka a trochu i blogerka. Co se, ale stane, když se vedle ní nastěhují slavná dvojčata z Norka. Odhalí její tajemství...