Pohled Marcuse
V jedenác hodin přijeli stěhováci a začali stěhovat naše věci z domu do auta.
Vzal jsem si všechny věci, které si beru na cestu a vydal se dólu do obýváku.
Když byl celý dům vyklizený, tak jsme se přesunuli do auta a vyjeli na letiště v Oslu.
Cesta trvala osm hodin a do Osla jsme přijeli v devět večer. Emma usnula v autě a tak ji musel táta nést.
Prošli jsme všemi kontrolami na letišti a konečně se vydali k našemu soukromému letadlu.
,,A kam se vlastně stěhujeme?" zeptal jsem se rodičů, když jsme seděli v letadle.
,,Do České Republiky" odpověděl táta jednoduše.
,,To jako vážně?!" vykřikl jsem nadšeně.
,,Ano" odpověděla pro změnu mamka.
,,To je super" řekl za mě Tinus.
Zbytek letu jsem prospal. Probudil jsem se až půl hodiny před přistáním v Česku.
Vystoupili jsme z letadla a vydali se z letiště pryč.
Jeli jsme něco přes půl hodiny noční Prahou. Musim říct, že Praha je krásné město.
Přijeli jsme k dvěma velkým rodiným domům. Usoudil jsem, že v jednom budem asi bydlet.
Vystoupili jsme z auta a vydali se podívat do domu.
Prošli jsme dolní patro, kde byl obývák, kuchyně, předcíň a koupelna.
Táta nás pobídl, abychom se šli podívat do horního patra.
Vyšli jsme schody a šli dlouhou chodbou.
V hornim patře byla ložnice, koupelna, Emmy pokoj, Tinusův pokoj a můj pokoj.
Otevřel jsem dveře od svýho pokoje a zůstal jsem stát ve dveřích s otevřenou pusou.
Pokoj byl už vybavený a všude byl nábytek. Svoje věci jsem měl v krabicích, které byly v rohu místnosti.
Přešel jsem k posteli, do které jsem padl a hned usnul.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly.
Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte
ČTEŠ
Dvojí život - Marcus and Martinus
FanfictionČtrnáctiletá Jane je obyčejná šikanovaná dívka. Ale ve svým druhým životě je slavná youtuberka, zpěvačka a trochu i blogerka. Co se, ale stane, když se vedle ní nastěhují slavná dvojčata z Norka. Odhalí její tajemství...