12. kapitola

836 37 8
                                    

Pohled Jane

Probrala jsem se v bílé místnosti. Byla jsem tady chvíli a už se mi tady nelíbilo. Z mého přemýšlení mě vytrhl doktor, který vešel do pokoje.

,,Á slečno Stolincová vidím, že jste se už probrala" řekl mi doktor hned jak mě uviděl.

,,Co se stalo?" zeptala jsem se zmateně.

,,Někdo vás na školní chodbě zbil a vy jste upadla do bezvědomí" odpověděl mi ochotně.

,,A jak dlouho tady budu?" vyptávala jsem se doktora na další otázky co mě zajímaly.

,,Dneska si vás tady necháme na pozorování a zítra a visitě vás pustíme domů" odpověděl mi a opustil můj pokoj.

Během chvíle jsem zase usnula vyčerpáním.

Pohled Martinuse

Byl jsem ve svém pokoji a dělal si úkoly do školy. Z mého přemýšlení nad matikou mě vyrušilo zaklepání na dveře.

,,Dále" křikl jsem a už jen slyšel jak někdo otevírá dveře, vchází dovnitř a znovu dveře za sebou zavírá.

Pomalu jsem se otočil na židli směrem ke dveřím a podíval se do vyděšené tváře mího bratra.

,,Co se stalo, Macu?" zeptal jsem se ho opatrně.

,,Když jsem šel z oběda uslyšel jsem hlasy a tak jsem se za nimi vydal. Došel jsem do chodby odkud se ozývaly hlasy a viděl jsem Jane, jak ji dva kluci mlátí. Když si mě všimli, tak utekli pryč a Jane tam nechali. Došel jsem k ní a zavolal záchranku, protože byla v bezvědomí," řekl mi celý příběh zničeně.

,,Aha. To je mi líto," řekl jsem a šel ho obejmout.

,,Kdybych tam přišel dřív, možná by se jí nic nestalo" řekl mi a rozbrečel se mi na rameni.

,,To bude dobrý" řekl jsem a začal ho uklidňovat.

Po asi půl hodině se uklidnil a odešel do svého pokoje spát.

Já si ještě dodělal úkoly, vysprchoval se a taky se vydal do říše spánku.

Pohled Marcuse

Přišel jsem k sobě do pokoje a hned zamířil do sprchy.

Pustil jsem na sebe ledovou vodu. Chvíli jsem tam jen stál a tak nějak přemýšlel o životě.

Natáhl jsem ruku k žiletce a vzal si ji do ruky.

Nevydržel jsem to a prostě jsem se říznul do ruky. A znova a znova.

Rychle jsem ze sebe smyl všechnu krev a vylezl ze sprchy.

Když jsem se převlíkl, tak jsem si ruku obvázal obvazem a vydal se do postele spát.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Dvojí život - Marcus and MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat