Pentru o fractiune de secundă nu m-am uitat la Moly .Cand m-am uitat sa vad ce face nu mai era acolo. Ma intorc spre baieti si le spun putin speriata
Eu:-Cumva in spatiul asta mic sunt pisici?
V:-Da de ce?
Eu:-Moly cred ca in momentu asta fugăreşte o pisica pe aici.
V:-Si ce are atata timp cat e in locu ala nu are nimic.
Eu:-Faza e ca nu mai e acolo!!! Ma duc sa o caut paa
V:-Asteapta vin si eu cu Cristi.
Si am mers toti sa o cautam pe Moly.
*in gandul meu*
Cum am putu sa o las singura. Acum pe unde o fi!?
Am continuat sa o cautam in tot cartierul si nu am dat de ea nici cum. Eram foarte descurajata crezand ca nu o sa o mai gasesc. M-am asezat pe o banca si am inceput sa plag. Venise Vlad si se asezase pe banca langa mine si imi spuse.
V:-Daca sa zicem o gasesc ca primesc in schimb *spune el zambindu-mi*
Eu:-Pai ce asta inseamna ca il cauti numa daca primesti ceva? *spun eu zambindu-i*
V:-Pai deja am gasit-o.
Eu:-Pe bune, chiar ai gasit-o*spun eu super fericita*NU IMI VINE SA CRED*
V:-Da.
Eu:-Multumesc mult de tot!!
V:-Si chestia cu recompensa nu era adevarata. *spune vlad zambind*
Apoi am luat-o pe Moly mi-am luat ramas bun de la Vlad si Cristi si am plecat
Cristi:-Duțu tie sigur iti place de ea.
Vlad:-Ba nu
Cristi:-Daca nu ti-ar placea de ea nu ai fi aduso acasa si nici nu ai fo ajutat-o sa o caute pe Moly.
Dupa ce am ajuns acasa ma sunat Ioana
*convorbire telefonica *
Eu:-Hei ce faci?
I:-Bine tu?
Eu:-Bine,de ce m-ai sunat?
I:-A da, vroiam sa te intreb daca vrei sa vi cu mine in centru orasului. E asa frumos afara. Sa ne mai plimbam si noi puţin.
Eu:-Da. Ne vedem in 20 de minute acolo.
I:-Ok.
*convorbire telefonica incheiata*
Dupa ce am vorbit cu Ioana, m-am dus sa ma imbrac. După ce m-am chinuit sa vad cu ce sa ma imbrac vad ca sunt in intarziere. Merg repede la usa de la intrare o salut pe mama si cand sa ies ma bag in cineva. Era Vlad.
Eu:-A scuze. Nu te-am vazut.
V:-Nu are nimic. Da unde mergi asa grabita?
Eu:-Ma duc sa ma vad cu ioana si sunt in mare întârziere.
V:-A ok .
Si am plecat grabita. Ma tot gandeam oare de ce a venit sa vorbeasca cu mine. In fine. Am ajuns acolo ne-am mai plimbat si ne-am sus sa stam la o terasa. Am stat si am comandat si am inceput sa povestim.
I:-Si ce ai mai facut azi?
Eu:-A pai era sa o pierd pe Moly.
I:-Cum ai reusit.
Eu:-A pai ma plimbam cu ea si m-am intalnit cu Vlad si am maibstat de povesti si am lasat-o libera si a fugit dupa o pisica si era sa o pierd dar a gasit-o vlad mai repede.
I:-Aaa, VLAD.
Eu:-Pai el sa oferi sa ma ajute *spun eu zambindu-i*
Am mai povestit si Ioana vede ceva in spatele meu. Se uita foarte ciudat .Ma intorc si eu sa ma uit. Si era Vlad cu cristi si inca un baiat.
V:-E liber aici?
I:-DA
Eu:-Mai usor Ioana. *spun eu razand*
S-au asezat si baieti la masa.Am mai povestit cu totii. M-am uitat la Ioana si se vedea pe fata ei ca e foarte fericita ca vorbeşte cu Cristi si Vlad. Dupa puţin timp vad ca Ioana ,Cristi si prietenul lui Vlad vorbesc ceva asa incat eu si Vlad sa nu auzim .
I:-Stii Lea eu trebuie sa plec..... ma cheama mama acasa.
C:-Si eu trebuie sa plec bro.
V:-Da de ce?
Si au plecat. Eram sigura ca ăsta e planul Ioanei sa ramanem noi doi singuri, si da am ramas singuri.
Eu:-De ce ai venit la mine azi?
CITEȘTI
Relatie cu Vlad Munteanu #1
Teen FictionLea este o fata obişnuită cu o viata simpla careia ii place foarte mult sa cante cand dintr-o data se intalneste cu Vlad si devin cei mai buni prieteni .