Capitolul 5:Ioana e impreuna cu Cristi

101 4 3
                                    

         V:-Am venit sa iti aduc zgarda lui Moly .Cred ca si-a pierdut-o cand a alergat.
         Eu:-Da si eu cred.
    Am mai stat si am povestit. Mai pe seara pe la ora 19:00 am plecat de la terasa respectiva spre un parc in speranta ca ne gasim prieteni.
        V:-Ma bucur ca am stat cu tine.
        Eu:-Si eu, si sunt sigura ca asta a fost ideea Ioanei sa ne lase singuri
        V:-Da dar macar nu a fost un esec.
    După ce am ajuns in parc i-am vazut pe Cristi si Ioana pe o banca tinându-se unul pe altul in brate.
       Eu:-Stai ce se intampla aici?
      V:-Sa fiu eu de stiu. Hai sa mergem sa vedem.
        Eu:-Stai am o idee.
     Am mers pana in spatele banci foarte incet incat sa nu ma auda. M-am ridicat de dupa banca si am spuns
           Eu:-Ce faceti aici? *spun eu zambind*
           I:-Doamne ce m-am speriat.
           V:-Ba Cristi nu stiam ca esti impreuna cu Ioana.
          Eu:-Ioana hai puţin sa vorbim.
         I:-Ok
Am luat-o  pe Ioana si am mers mai departe .
       Eu:-Ioana tu ....esti cu Cristi?
       I:-Pai nu poate fi spus chiar asa.
        Eu:-Cum nu. Acum cateva minute va imbratisati. Sigur sunteti impreuna. De ce nu mi-ai spus. Doar sunt prietena ta cea mai buna.
      I:-Da suntem impreuna de vre-o doua saptamani.
     Eu:-Cuuum de doua saptamani? Nu imi vine sa cred. De ce nu mi-ai spus
     I:-Nu stiu
   Am plecat din fata Ioanei si m-am dus spre banca. Mi-am luat geaca si am plecat.
        V:-Lea asteapta unde pleci.Ioana ce a patit Lea?
        I:-E suparata pentru ca nu i-am spus ca sunt impreuna cu cristi.
       V:-Eram sigur ca sunteti impreuna de aia statea Cristi una in truna pe telefon vorbea cu tine.
     I:-Da... acuma trebuie sa rezolv problema cu Lea.
   
      Am mers acasa. Eram foarte dezamagita. Ioana nu mi-a spus timp de doua saptamani ca e cu Cristi. Simteam ca nu are incredere in mine.  Am ajuns acasa nici nu am salutat-o pe mama am mers direct in camera.
        M:-Lea esti bine?
        Eu:-Nu
        M:-Pot sa intru?
       Eu:-Nu, te rog sa ma lasi puţin.
    Am stat in camera si le-am scris Mariei si Andreei sa le intreb daca stiu de Ioana.Am vorbit cu ele si ambele stiau. M-am simtit foarte aiurea .Ioana nu mai are incredere in mine sau nu a vrut sa imi spuna. Am inchis telefonul si am mai stat. M- dus in sufragerie si m-am uitat cu tata la un film. Si mai tarziu imi sunase telefonul. Era Ioana. Prima oara nu am raspuns nu vroiam sa vorbesc. A doua oara iara a sunat.
        T:-Tu Lea raspunde o data ca poate vrea sa iti spuna ceva.
      Eu:-Ok ok. Da pui pauza la film*spun eu razand*
       Am mers in bucatarie si am raspuns.
        *convorbire telefonica *
     Eu:-Alo.
     I:-Lea .....mai esti suparata.
    Eu:-Nu neaparat ca sunt suparata doar ca simt ca nu mai ai incredere in mine si nu ma mai consideri asa o prietena buna ca mai demult. Le-ai spus Mariei si Andreei si mie nu.
   I:-Ba da te consider dar nu am gasit momentul potrivit.
  Eu:-Da de doua saptamani in coace nu mai gasesti.
   I:-Lea imi pare rau. Sper sa iti treaca.
       *convorbire telefonica incheiata*
  Dupa ce am terminat de vorbit m-am dus sa imi termin de vizionat filmul.
     Pe la ora 23:00 m-am dus la culcare eram foarte obisita.

         A doua zi
     A doua zi m-am trezit  pe la ora  zece. Am mers cu Moly la plmbare.Pe drum m-am intalnit cu Vlad si Spot.
         Eu:-Neata!
       V:-Neata!Cum mai esti? Mai esti suparata?
       Eu:-Credeam ca o sa uiti.
       V:-A nu vrei sa iti aduci aminte.
        Eu:-Da
Si am mers sa ne plimbam cu catei nostri. Ne-am plimbat vreo ora. Era bine si pentru Moly mai dadea jos ca e cam grasuta.
       V:-Lea aia nu e cumva Ioana.
        Eu:-Si cu Cristi?
      V:-Da ei sunt. Hai sa mergem la ei.
       Eu:-Sincer daca vrei mergi tu.
    V:-Nu hai si tu. Trebuie sa te impaci cu Ioana.
       Eu:-Nu nu vreau.
Si Vlad m-a luat de mana si ma rras spre ei.
        V:-Hei. Ce faceti asa matinali*spune vald zambind*
       I:-Bine ne plimbam.
       Eu:-Hei.
     I:-Hei Lea.Mai
       Eu:-Sti ceva eu



        VA PLECE CARTEA?
   
       
  

Relatie cu Vlad Munteanu #1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum