Capitolul 12:Excursie

85 1 4
                                    

    Eu:-Poveste lunga.
    V:-Mai avem timp ,poti sa imi spui daca vrei .
  Eu:-Pai fata asta, Georgi,  a venit la mine foarte ofensata ca eu am poza cu tine pe instagarm.
V:-Da lasa-o in pace. Ce naiba se baga ea.
Eu:-Stiu da ea de mult avea o problema cu mine.
V:-Inseamna ca asa se poarta cu toti.
Eu:-Cam da.
Apoi am ajuns acasa. Am mai povestiti cu mama si mai tarziu am iesit la plimbare prin oras. Pe drum vad ca iara imi iese in cale Georgi da de  data asta nuvera singura, era si cu prietenele ei.
     G:-Hei Lea unde iti este iubitul? *spun ele punandu-se in fata mea*
    Eu:-Bine e pe acasa !*spun eu fara sa ma chinui sa le spun ceva *
  G:-Vai de cum de nu e cu tine.

      *ce face Vlad*
  "Uite-o pe Lea. Iara sta cu fetele alea ,ma duc sa vad ce au de impartit iara. "

   V:-Scuze iubito da am intarziam puţin.
    Eu:-Lasa nu are nimic.
G:-No ca ti-a venit iubitul .Sigur i-ai spus ceva de ti-a spus "iubito".Eu tot nu te cred ca esti cu el.
Eu:-Da stii ma doare fix in c** daca crezi sau nu.

Apoi m-am bagat prin ele ca eram prea nervosa .M-am uitat in spate si o vad pe Georgi cun ii face semn lui Vald sa o sune. Imi venea sa bubui de nervi. M-am dus si m-am asezat pe o banca nu ma mai puteam tine in picioare de nervi apoi Vlad venise si m-a luat in brate.
   V:-Incearca sa nu le mai bagi in seama.
Eu:-Nu pot le vad in fiecare zi si deja ma dispera. Am ajuns sa mi se facă rău de nervi.
V:-Lasa ca de se mai baga asa o sa aibe de aface cu Vald *spune el zambindu-mi*
Eu:-Da*spun eu si apoi il sarut *
Am mers si ne-am mai plimbat impreuna.
    
     Mai tarziu am plecat spre casa si m-am dus la culcare.

   A doua zi
A doua zi m-am trezit devreme mi-am facut rutina de dimineata si am mers sa mananc.
    Am mancat si am mers la scoala. Pe drum m-am intalnit cu Vlad si Cristi ca de obicei .Am ajuns la scoala ,orele au decurs greu am cresut ca ziua asta nu se mai termina si a Venti ora de dirigentie. Ultima ora.
      Diriga:-Buna ziua elevi.
      Elevu:-Buna ziua.
    Diriga:-Dragi elevi vreau sa va anunt ca sambata asta vom face o excursie.
   Elevi:-Yeee.
Diriga:-Vom merge in Oradea sa vizitan tot ce avem de vizitat si vom mege si la mol daca avem timp.
Eu:-Si cat costa!?
  Diriga:-Costa 50 de lei si va mai luati cativa bani in caz ca mergem undeva si trebuie sa platim bilet sau daca mergem la mol.
    Apoi diriga ne-am mai spus alte lucruri si dupa ce sa terminat ora am mers sa o intreb.
    Eu:-Doamna diriginta as putea sa va intreb ceva?!
  Diriga:-Da.
Eu:-Ar fi o problema daca as mai aduce o persoană ?
Diriga:-Nu ,nu e nici o problema

      Apoi m-am intors sa plec si m-am bagat in georgi .Deja stiam ca mi-a auzit discutia  cu diriga. Apoi mi-am luat ghiozdanul si am mers la Ioana sa plecam spre casa.

      Georgi:-Ioana pregateste-te sa nu mai fi bagata in seama de Lea *spune Georgi apoi pleaca*
   Ioana:-De ce a spus asta?
   Eu:-Pai acuma vroiam sa iti spun ca poate vine si Vlad in excursie.
Ioana:-Pe bune?
Eu:-Da. Te-ai suparat? 
Ioana:-Nu,chiar ma bucur .Ne face sa radem*spune ioana zambind*
Eu:-Adica eu nu te fac sa razi?
Ioana:-Ba da logic.
  Apoi am plecat spre casa pe drum m-am intalnit cu Vald.
Eu:-Hei iubi. Cum a fost ziua ta ?
  Vlad:-Bine iubito. A ta?
Eu:-A fost super.Stii Vreau sa te mai intreb ceva.
Vlad:-Ce e iubito
Eu:-Sambata se face o excursie la Oradea cu clasa noastra si ma gandeam daca vrei sa vi .
Vlad :-Eu vreau sa vin iubito ar fi minunat. Dar sigur pot veni?
Eu:Da, am vorbit cu diriga si a spus ca Poti.
Vlad:-Atunci vin. Cat costa.?
Eu:-50 de lei.
Vlad:-Ok ti dau tie Maine dimineata.
Eu:-Ok.

Intre timp am ajuns acasa si i-am spus mamei si tatalui meu despre excursie si ca vine si Vald si m-au lasat sa merg.

       Urmatoarele zile am fost la scoala i-am dat bani dirigai si totul era pregatit pentru sambata.

    Ziua plecari.....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 23, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Relatie cu Vlad Munteanu #1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum