Pe la ora 22:00 au plecat fetele si Cristi. Vlad sa oferit sa mai stea ca sa ma ajute sa strang.
Eu:-Chiar nu e nevoie sa ma ajuti. Daca vrei Poti pleca.
V:-Vrei sa plec?
Eu:-Daca vrei pleci .Nu vreau sa stai aici daca nu vrei.
V:-Eu am vrut sa stau.
Eu:-Ok. Si mersi pentru tot.
V:-Nu ai pentru ce *spune Vlad. zambindu-mi *
In timp ce faceam impreuna curat imi suna telefonul.
*convorbire telefonica*
Eu:-Alo!?
M:-Buna scumpo te-am sunat sa iti spunem ca ajungem umpic Mai
tarziu acasa .
Eu:-Ok mama. Paaa
M:-Paa
*convorbire telefonica încheiată *
V:-Cine era ?
Eu:-Si zici ca eu sunt cea curioasa.
V:-Da*spune Vlad razand*
Eu:-Era mama. O sa ajunga mai târziu acasa.
V:-A ok.
Dupa aceea am terminat de făcut curatenie. Eu si Vlad am decis sa ne uitam la un film. Era destul de frig afara asa ca am zis ca mai sta. Si chiar daca e sa vina mama acasa nu ar fi ceva grav. Suntem doar doi prieteni care se uita la un film. Am pus filmul si am inceput sa ne uitam. Moly si Max au venit si ei langa noi. Pe la jumatatea filmului eu am adormit si mi-am lasat capul pe umarul lui Vlad.
*perspectiva lui Vlad*
A adormit. Hai sa mai stau putin cu ea si pe urma plec ca sa poata dormi in liniste.E asa draguta cand doarme. Am o simpatie pentru ea. Paraca incep sa o plac. Dar ea nu cred ca ma place.Vald isi pusese mana peste mine si ma tinuse aproape de el. Dupa puţin timp m-am trezit.
Eu:-Am atipit?! Nici nu mi-am dat seama. Am uitat ca sunt cu tine ,imi pare rau.
V:-Nu e nimic eu oricum ma gandeam sa pelc spre casa.
Eu:-Ok.
Eu am luat o patura pe mine pentru ca era foarte frig afara. Am iesit in fata usi.
Eu:-Iti multumesc pentru tot .Pentru ca m-ai ajutat sa curat si pentru Max.
V:-Nu ai pentru ce .Asa fac prieteni intre ei. *spune el zambindu-mi*
Apoi m-a luat in brate strans , pentru o secunda am crezut ca ma place. Apoi plecase .Am intrat si eu in casa si m-am dus la culcare.A doua zi
A doua zi m-am trezit pe la ora 8 am coborat ca o salut pe mama si cand am intrat la ea in dormitor era un dezastru national haine aruncate pe jos si o vad pe mama care isi pregatea bagajul impreuna cu tata.
Eu:-Unde plecati iarasi? *spun eu trista*
T:-Draga mea am vrut sa iti spunem de aseara dar tu dormeai.
Eu:-Ce e spuneti!?
T:-Trebuie sa plecam o saptamana sau doua depinde de ce ne spune seful nostru in Arad.
Eu:-Off dar de ce acum. *spun eu suparata*
T:-Imi pare au scumpo dar nu putem face nimic...
Eu:-E ok va inteleg .
Apoi am plecat in bucatarie sa mananc. Si apoi vine si mama dupa mine.
M:-Lea trebuie sa vorbim ceva.
Eu:-Ce?
M:-Ce e cu inca un catel la noi in casa!!?
Eu:-A am uitat sa va spun. El e Max noul membru al familiei.
M:-Ok si de unde il avem pe Max asta?
Eu:-L-am primit ieri de la Vlad.
M:-Vlaad...? Cand a venit ca eu nu l-am vazut!?
Eu:-Pai el mi-a spus ca nu poate veni si pana la urma a venit.
M:-Aaa frumos .
Apoi am mai povestit cu mama. Venise si timpul plecari .Mama si tata au luat bagajele si am mers toti spre masina.
M:-Pa draga mea. Ai grija de tine si de restul familiei
T:-O sa mai vorbim la telefon.
Eu:-Sigur ca da.
M, T:-Te iubim mult. Paaaa .
Si au plecat .Dupa ce au plecat m-am simtit cam singura. Măcar ii am pe Max si Moly cu mine. M-am dus la mine in camera sa ma imbrac si apoi am coborât sa mananc ceva. Am deschis telefonul ai vad ca am multe mesaje pe grupul meu cu fetele. " Ce ai mai facut aseara cu Vlad " " Cum l-ai convins sa mai stea " Apoi imi sunase telefonul .Era Andreea.
*convorbire telefonica *
Eu:-Neata
A:-Neata !Ce ai mai facut aseara.
Eu:-Pai Vlad a ramas cu mine sa ma ajute la curatenie si apoi ne-am uitat la un film si pe urma a plecat acasa.
A:-Aa, am crezut ca a fost ceva mai interesant, cum ar fi un sarut.
Eu:-Nu ,Andreea inceteaza .
A:-ok ok mai vorbim ca am putina treaba.
Eu:-Ok paaa.
*convorbire telefonica incheiata*
Am mancat si m-am apucat sa mai aranjez putin lucrurile prin casa si aud ca suna cineva la sonerie .Ma duc sa deschid si era .
CITEȘTI
Relatie cu Vlad Munteanu #1
Teen FictionLea este o fata obişnuită cu o viata simpla careia ii place foarte mult sa cante cand dintr-o data se intalneste cu Vlad si devin cei mai buni prieteni .