Capitolul 7:Fan meeting

75 2 0
                                    

Si le spun:
Eu:-Opritiva ca toata lumea se uita la voi.
C:-Aa am uitat.
Si s-au desprins repede din sarut. Vlad a fost foarte fericit sa ma vada. Nu am crezut ca o sa il vad acolo si nu am crezut ca o sa se bucure asa mult. Vlad a continuat sa faca poze si altele iar eu cu Andreea si Maria am mers la o masa sa bem un suc.
A:-Cred ca lui Vlad ii place de Lea.
M:-Si eu cred.
Eu:-Ei bine eu nu cred.
A:-Ba da se vede ca te place. Te ia cu atata bucurie in brate si parca i se lumineaza fata cand te vede
Eu:-Da ,da cum ziceti voi. Eu ma duc sa mai fac poze cu niste vloggeri.
Am mers sa mai fac poze si intre timp il vedeam pe Vlad cum se uita cam ciudat la mine. Ma simteam ciudat. De ce s-ar uita asa. In fine nu m-a prea interesat si am continuat sa fac poze si sa cer autografe. Am ajuns la masa lui Vlad
V:-Dar buna, domnisoara. *spune el razand*
Eu:-Buna, imi dai si mie un autograf te rog *spun eu zambindu-i*
V:-Dar cum sa nu domnisoara.
Mi-a dat autograful si intre timp vad o fata cum ne filmeaza. Chestia asta ma cam enervat dar am trecut peste .Dupa ce am facut poze si altele am mers la fete si am mai vorbit in timp ce beam toate un suc. Intre timo fanmeeting-ul era pe terminate si venise Vlad sa stea cu noi.Între timp eu m-am gandit sa mai intru puţin pe instagram si vad o filmare cu mine si Vlad vorbind. Era atunci cand "îi ceream autograf"
Eu:-Vlad uite!
V:-Ce?
Eu:-Filmarea asta.
Vlad s-a uitat la filmare si nu mi sa parut ca il deranjeaza .
V:-Doamne de ce ai face asta.
Dupa ce am vazut o gramada de poze cu noi si in descriere scriind ca suntem împreună am decis sa mergem in camerele de hotel. Vlad si Cristi au mers la ei in camera de hotel si acolo era o persoana.
P:-Buna ziua. Va anuntam ca aceasta camera nu va mai fi a voastra pentru ca am gasit camera plina de mizerie.
V,C :-Ceeeee !?Si noi unde o sa mergem.
P:-Nu ne intereseaza. Camera nu va mai apartine
Vlad si Cristi nu au mai avut unde sa doarma asa ca ne-au sunat.
V:-Lea nu mai avem unde sa dormim. Ne puteti lua la voi pana Maine?
Eu:-Da ar fi ok. Va asteptam.
V:-Ok mersi mult.
Vlad si Cristi au venit la noi .Toti eram foarte obositi si am decis sa ne culcam .Am decis sa dormim asa. Cristi cu Ioana Eu cu Maria si Vlad ......singur.Ne-am pus la culcare.Pe timpul noptii m-am trezit si cand ma uit langa mine era ..

Relatie cu Vlad Munteanu #1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum