Capitolul 6:Mergem la fan meeting

97 2 0
                                    

            Eu:-Stii ceva hai sa ne impacam. Eu ar trebui sa fiu fericita pentru tihne si realtia ta.
           V:-Asa credeam si eu *spune Vald zambindu-mi*
          I:-De cand asteptam sa ne impacam.
  Dupa aceea am mai povestit. M-am intors acasa tot cu Vlad. Am mai povestit si intre timp am ajuns acasa.
Am intrat si m-am apucat de temele pentru urmatoarea zi.
    

           După multe săptămâni de scoala

      Nu am vrut sa ma lungesc spunandu-va chestii neinteresante de la scoala asa ca iatama pe mine stand in sufragerie cu o ciocolata calda uitandu-ma la un film. Da sunt in vacanta de iarna. Am asteptat de mult vacanta asta. In continuare m-am mai intalnit cu Vlad si ne-am distrat cu totii.
      Dintr-o data imi sunase telefonul. Era Andreea.
             Convorbire telefonica
          Eu:-Hei.
           A:-Hei te-am sunat sa te intreb daca vrei sa vi cu ioana ,maria si cu mine la un fanmeeting la Bucuresti?
      Eu:-Da , dar cand e?
      A:-Miercuri.
      Eu:-Aa ok.
     A:-Deci vi?
      Eu:-Da.
     A:-Ok paaa
     Eu:-Paaa
        Convorbire telefonica incheiata
       
      Eram fericita ca merg cu prietenele mele la un fan meeting. Am mers la mama sa ii spun am vorbit cu ea si cu tata si eu fost de acord. Am fost super fericita. Dupa toate astea am decis sa merg sa ma mai plimb pe afara. Am trecut prin fata blocului unde statea vlad si vlad era si el pe afara.
        Eu:-Hei ce faci?
        V:-Ma plimbam pe aici.
      Eu:-Aaa
        V-Lea vreau sa iti spun ca zilele astea nu o sa ne mai prea vedem ca sunt plecat.
       Eu:-Asta vroiam sa iti spun si eu. Si eu o sa fiu plecata.
      V:-Aa ok ma gandeam sa nu suferi ca plec*spune el razand*
      Si ne-am plimbat mai departe. Nu am vrut sa il intreb unde pleaca ca sa nu fiu prea stresanta .Dupa ce ne-am mai plimbat am mers acasa.
         V:-Ok deci ne vedem mai incolo.
          Eu:-Dap.
       V:-Paa.
          Eu:-Paa..... Vlad stai Putin.
    M-am dus spre el si l-am luat in brate in semn de prietenie.
      Eu:-Asta a fost asa ca nu o sa ne mai vedem*spun eu zambindu-i*
   Apoi am mers in casa. Mama uara se uita pe geam sa vada ce se intampla.
        M:-Lea tu esti impreuna cu Vlad.
        Eu:-Nu ce doamne.
       M:-Atunci de ce il imbratisai?
       Eu:-Pentru ca pleaca .
        M:-Aaa ok.
 

         Ziua plecari
A sosit si ziua plecari. M-am imbracat si am coborat jos sa mananc intre timp ma sunase Andreea
         *  Convorbire telefonica*
       Eu:-Hei de ce m-ai sunat?
       A:-Am uitat sa iti spun ca o sa dormim la un hotel pana maine ca nu avem cu ce veni.
      Eu:-Bine ca acum imi spui!?
      A:-Scuze.
      *convorbire telefonica incheiata*
   Dupa ce am vorbit am mers la mama sa ii spun. A spus ca e ok dar sa o sun ca sa mai stie de mine. Apoi am mers repede sus si mi-am facut un mini bagaj. Pe la ora 8 am plecat de acasa aveam tren spre Bucuresti la ora 9
      Am ajuns acolo am mai vorbit cu fetele si apoi ne-am urcat in tren spre Bucuresti. Drumul a fost unul super obositor. Dupa ce am ajuns ne-an dus sa ne cazam si am mai stat. La ora 15 incepea fan meetingul. Era ora 13 asa ca eu am decis sa ma mai culc puţin. După ce m-am trezit am mers spre locul unde avea loc fan meetingul.
      Cand am ajuns acolo am vazut ca era plin de lume , nu aveam loc nici macar ca sa pot trece. Eu cu fetele ne-am mai facut loc prin mulţime si Ioana din greseala ma impins in cineva era Vlad.
            V:-Lea!?Tu esti?
             Eu:-Da.
        Vlad era asa fericit ca ma vazut incat m-a luat in brate .M-am simtit super ciudat. Dupa asta il vad pe Cristi ca vine cu cea mai mare viteză si o ia in brate pe Ioana si o saruta. M-am uitat in jur si toata lumea facea poze. M-am dus incet spre ioana si cristi si le-am soptit subtil.
     
     
         

Relatie cu Vlad Munteanu #1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum