| X |

39 8 0
                                    

''Zašto ovo radite? Do sada je Greenvale već mogao biti sravnjen sa zemljom.'' Oliver Bane se požali, gledajući kroz zrcalo kako crna magla kontrolira ženin um i tjera je da ubije svoju obitelj. Olivia i Galahax stoje pored njega, sestra mu s istim izrazom lica kao i on a Galahax sa zadovoljnim osmijehom na licu.

''Stoljećima sam bio zatočen u planini, Olivere, poželio sam se kaosa. A i sa svakom smrću naša Tama ojačava.'' Odgovori mu on smireno, ne mičući pogled sa zrcala ni osmijeh s lica. Oliver i Olivia uzdahnu.

''I koliko dugo će to trajati? Koliko ljudi treba ubiti prije nego dođe do središta magije?'' Olivia upita.

''Sve. Treba ih ubiti sve.''

***

Freya frustrirano uzdahne, lupi papire od stol i rukama prođe po licu, usput mičući pramenove kose koji su joj ispali iz punđe.

Okrugli je stol prekriven papirima s kojih je Freya saznala tri stvari o uroku:

1. Koristi se za kontrolu uma

2. Pojavljuje se u obliku tamnog oblaka te ulazi u ljude u obliku dima

3. Što više ljudi ubije, postaje jači

Sve u svemu, beskorisne informacije. Ne piše što je, od kud je niti kako se može zaustaviti. Freya ne zna može li se opće zaustaviti.

Razumije da nema puno toga u digitalnom obliku jer je riječ o starom i zabranjenom uroku ali do sada je netko mogao prepisati osnovne informacije o njemu i objaviti ih, makar u obliku izmišljene priče.

Cijeli je svijet bio u opasnosti a oni nisu imali pojma kako ga spasiti.

Freya duboko udahne i pomiri se s činjenicom da neće ništa postići bude li samo sjedila i živcirala se. Odluči pronaći što starije knjige i iz njih izvući što jače uroke za napad i obranu.

Ustane i uputi se u podrum.

Kada siđe dolje ugleda Carsona s nekoliko knjiga u rukama kako stoji ispred jedne od mnogih polica u podrumu.

''Što radiš?'' Upita ga zbunjeno. On se okrene i nasmije se kad ju vidi, zbog čega se kroz Freyu proširi toplina.

''Tražim knjige o urocima. Mislio sam da bi nam dobro došlo da znamo pokoji jači urok za ovo.'' Odgovori joj na što se Freya nasmije nervozno. Dođe do njega i obgrli ga rukama s leđa te nasloni glavu na njegovo rame.

''Ja sam baš upravo zbog toga i došla dolje. Na onim papirima nema ništa korisno pa sam odlučila učiniti nešto što je. Ali izgleda da si me ti preduhitrio.'' Čudni strah ju obuzme na trenutak; nije čudno da ona i Carson ponekad pomisle istu stvar, no sada nisu bili zajedno i nisu imali pojma o čemu je riječ.

''Možemo ovo zajedno, ne brini, ja se samo nisam želio osjećati beskorisno pa sam uradio prvo što mi je palo na pamet.'' Slegne ramenima lagano na što se Freya odmakne od njega da može doći ispred njega.

''Ti nisi beskoristan. Ne bismo mogli ovo bez tebe.'' Poljubi ga sporo i nježno, nada se da će osjetiti svu ljubav koju ima prema njemu. I kada joj Carson uzvrati poljubac istom mjerom, vjeruje da osjeti.

''Koliko god bih voljela ostati ovdje i ljubiti te, imamo posla.'' Kaže Freya nakon što se teškog srca odmahne od poljupca.

Carson tužno uzdahne ali klimne glavom te se, nakon što ju poljubi u čelo, odmakne i nastavi pretraživati police. Freya učini isto odlazeći do drugog kraja podruma s osmijehom na licu i leptirićima u trbuhu.

Možda ćemo biti u redu.

***

''Zakasnili smo.'' Noah kaže kada se Leovo auto zaustavi u ulici prije one u kojoj je kuća Owensovih okružena vozilima policije i hitne pomoći. Tri dečka izađu iz auta i dođu do žute trake dokle je dozvoljen pristup.

''Policajče Stevens, što se dogodilo ovdje?'' Quentin upita policajca koji je stajao s druge strane trake. Visoki mladi muškarac crne kose se okrene prema njima i uzdahne kada vidi tko su.

''Gospođa Owens ubila je kćer i muža prije nekoliko sati. Kaže da se ničega ne sjeća. Ne bih trebao dijeliti detalje ovoga s civilima, no s obzirom da ste to vi pretpostavljam da ovo nije potpuno normalno.'' Stevens im odgovori. On je jedan od odraslih osoba u Greenvaleu koji zna za magiju.

Quentin i Leo se pogledaju i odluče da mu neće reći cijelu istinu.

''Tako je, ali rješavamo to. Ima li kakve šanse da popričamo s gospođom Owens?'' Leo upita, tiho moleći Boga da im Stevens dopusti.

''Znate da to ne mogu učiniti, ali možete mi reći što je želite pitati pa ću vam ja prenijeti.'' Stevens odgovori. Leo i Quentin prihvate jer je i to bolje od ničega.

''Imate olovku i papir?'' Stevens da Quentinu svoj blok i kemijsku olovku te pričeka da završe prije nego obeća da će ispitati ženu što prije može.

Noah cijelo to vrijeme samo blijedo gleda u kolica koja iz kuće izvlače dva mrtva tijela nedužnih ljudi, sluša ženu kako histerično plaće i osjeti kako se u njmu nešto mjenja.

''Mislite li da bih mogao naučiti kako vidjeti budućnost dok sam budan i kada ja to hoću? Je l' ima kakva knjiga o tome?'' Upita ih on tiho, gledajući u pod dok su hodali do auta. Quentin i Leo ga iznenađeno pogledaju ali shvate zašto pita.

''Vjerojatno ima nešto u podrumu kolibe, a ako nema pokušaj pitati oca. Možda on zna nešto.'' Noah klimne glavom te počne hodati brže ispred njih.

''Ovo ga je baš pogodilo, huh.'' Quentin tiho kaže.

''Da..'' Leo se tiho složi, tek tada vidjevši koliko mu se ruke tresu. Tisuću je misli prolazilo kroz njegovu glavu i to ga je gušilo.

Primjećujući da nešto nije u redu, Quentin ga zaustavi i okrene ga prema sebi tako da ga može vidjeti.

''Što nije u redu?'' Osim očitog, doda u sebi ali samo nježno rukama uzme Leovo lice i podigne mu glavu tako da ga može pogledati u oči. Oči koje su pune straha i blistaju s ne puštenim suzama.

''Moramo ti nešto reći, ali ne ovdje. Odvezimo Nou do kolibe pa idemo do Green'sa.'' Odgovori mu i odmakne se od njega s težinom u srcu koju nije osjetio. Quentin zabrinuto gleda za njim ali se nakon nekoliko trenutaka pomakne s mjesta i dođe do auta.

***

Dalla zakašlje kada joj prašina s knjige uđe u usta i glasno opsuje. Mia joj se samo nasmije na što dobije oštar pogled od riđokose djevojke, ali ga samo zanemari.

''Čovjek bi pomislio da u ovolikoj knjizi ima korisni i zanimljivih stvari, ali ne. Samo sranje koja nemaju nikakvog smisla.'' Dalla se požali dok okreće još jednu stranicu stare knjige.

''Nastavi listati, velika je knjiga. Mora biti nešto u njoj inače ne bi bila ovdje.'' Mia kaže.

''Za sada sve što piše jesu tamna vremena za svijet, svaki put kada bi ga netko htio uništiti ili uzeti magiju i kako je to zaustavljeno. Čini se da je ovo bio dnevnik kojeg su dijelile par osoba; vidim puno drugačijih rukopisa.'' Dalla primejti te pokaže Miji. Mia pročita par rečenica o vremenu kada je netko pokušao spaliti grobnice vještica kako bi uništio magiju.

''Ljudi su čak i tada bili odvratni.''

''Ako ne i više nego danas.'' Dalla doda.

Sljedećih nekoliko minuta provedu u tišini, ogorčeno čitajući događaje od prije nekoliko stoljeća. Dalla odjednom poskoči i lupi rukom od stranicu koju je bila okrenila.

''Evo ga!'' Uzvikne. ''Čarobnjak koji je stvorio urok kojim kontrolira umove ljudi zaustavljen.''

The Book of FreyaWhere stories live. Discover now