''Mogu te pitat' nešto?'' Noah upita Carsona, time prekidajući tišinu koja ih je bila okruživala. Led ispod njihovih čizama se topio, ostavljajući zemlju mokrom i skliskom. Carson klimne glavom ispuštajući zvuk dopuštenja.
''Bojiš li se?'' Carson stane i okrene se prema Noi. Dobro ga pogleda; smeđe oči su mu tmurne, umorne, ispod njih crni krugovi i jako vidljivi podočnjaci kao pokazivači da ne spava; lice u cijelosti umorno i iscrpljeno. Carson je znao da nitko od njih ne izgleda ništa bolje, nitko ne spava kako treba niti se hrane kako treba i čudo je kako su još zdravi. Carson primijeti način na koji Noah grize donju usnicu i kako se igra s prstima; znakovi anksioznosti koje je pokupio gledajući Freyu.
Tada shvati da Noah traži znak, potvrdu da se i oni boje isto koliko i on.
''Prestravljen sam,'' kaže konačno i odmah vidi da je Noi lakše. ''Svi smo, zapravo.'' Nastavi hodati. ''Freya ne spava već noćima nikako, Leo i Quentin provode svaku sekundu koju mogu zajedno, Mia i Dalla su sa svojim obiteljima. Svi pokušavamo biti s voljenima, u slučaju da su nam to zadnji trenutci.''
Težina se spusti na Carsona, ona na koju pokušava ne misliti ali očito je ne može izbjeći. Duboko udahne hladni šumski zrak, miris drveća i mokre zemlje donekle mu pomognu da se sabere.
''Želim vjerovati da ćemo moći zaustaviti Galahaxa, zaista želim, ali mi smo samo grupa djece koja imaju magiju. Moje vizije mi pokazuju da smo uspješni, ali sam naučio da se ne mogu u njih pouzdati sto posto jer se neke mogu promijeniti. Bojim se spavati zbog toga, ne želim vidjeti našu smrt..'' Noah oduži, bacajući pogled na stranu. Carson razumije.
''Dat' ćemo sve od sebe. Samo to i - Ah!''Carson poviče u iznenađenju kada zapne za nešto na zemlji. Noah ga pogleda namršteno prije nego što pogleda na mjesto gdje je Carson bio stajao prije nego je skoro završio s licem u blatu.
Tamo, ispred Carsonovih nogu, stoje metalna vrata iz kojih strši metalna drška, za koju je Carson zapeo.Noah ga pogleda i podigne obrvu kada mu Carson uzvrati pogled.
''Misliš li što ja mislim?'' Prije nego što Noah može odgovoriti, Carson uhvati dršku i povuče prema gore. Vrata se podignu s glasnim škripanjem na koje se Noah još više namršti.
Carson se prvi pokrene, vadeći mobitel iz džepa te upalivši svjetiljku osvijetli ulaz. Drvene stepenice protežu se u tamu ispod tla, na što se Noah naježi. Carson zakorači na prvu stepenicu i ona proizvede glasan, škripav zvuk.
''Mrzim ovakva mjesta, zar nisu mogli naći nešto svijetlije?'' Promumlja on prije nego što krene niz stepenice iza Carsona. Nema ih puno, možda desetak, Noah ne broji, ali brzo dođu do otvorenog prostora na njihovom kraju.
Otvoren prostor koji se sastoji od redova polica na zidovima, kutija razbacanim posvuda i puno, previše prašine koja je činila zrak nevjerojatno odvratnim.Noah počne kašljati, gledajući u čudu kako je Carson nonšalantan.
''Je l' ima kakav urok za pročišćavanje zraka?'' Upita kada prestane kašljati.Carson ga pogleda s osmjehom koji padne kada shvati da je Noah ozbiljan. Slegne ramenima i promumlja nešto što Noah ne čuje. Otvori dlan i kroz nekoliko sekundi zrak se raščisti a sva se prašina skupi na Carsonovom dlanu.
Noah ga pogleda otvorenih usta, ne vjerujući da imaju urok za to.
''Magija je čudna.'' Sve je što kaže. Carson se nasmije i baci lopticu prašine na pod.
''Postat će još čudnije, počni tražiti i dirati stvari, magični artefakti obično reagiraju u dodiru s drugom magijom,'' Carson kaže okrenuvši leđa Noi i počevši podizati predmete na polici do njega. Noah se pokrene i učini isto.
''Huh,'' Carson ispusti dah kada uhvati drvenu zdjelu a ona počne svijetliti u laganoj plavoj boji. ''Mislim da sam našao prvi artefakt.''
Nedugo nakon toga, kada Noah dotakne duguljastu drvenu kutiju, ona počne svijetliti istom bojom. Noah ju uzme u jednu ruku dok ju s drugom otvori.
''Perje.''
''Huh?''
''Perje.'' Noah ponovi, gledajući u svitak bijelog perja koje leži u kutiji.''Tek mi sada ništa nije jasno. Zašto nismo dobili upute za ovo.'' Promumlja, na što Carson slegne ramenima te nastavi pretraživati police. Nekoliko minuta prođe u tišini, osim kada se začuje struganje po policama.
''Ha! Još jedan!'' Poviče Carson okrenuvši se prema Noi s prozirnim kamenom u ruci. Svijetli plavom bojom isto kao i ostala dva artefakta. Tada zdjela i kutija perja zasvijetle zajedno s kamenom i Noah i Carson osjete kako tri artefakta lagano vibriraju zajedno. Oni se pogledaju, ne znajući što se događa.
Vibracije prestanu nakon nekoliko sekundi i artefakti prestanu svijetliti.
''Misliš li da je ovo značilo da smo ih pronašli sve?'' Noah upita.
''Mislim da da. Ne znam što bi drugo moglo biti.'' Carson mu odgovori, gledajući zbunjeno u kamen i zdjelu koje drži u rukama. O artefaktima je znao vrlo malo, samo neke osnovne stvari koje su se spominjale u knjigama, pa ni on nije siguran.
''Vratimo se u kolibu i provjerimo u knjizi, mora biti još nekih informacija u njoj,'' Carson kaže na što Noah klimne glavom te se obojica upute ka izlazu iz podruma. Kada izađu na površinu Noah duboko udahne sviježi zrak, i lakne mu kada vidi kako Carson iz džepa vadi kristal teleportacije.
Carson mu bez riječi pruži ruku koju on uzme bez razmišljanja. Nađu se u kolibi dok trepnu.
YOU ARE READING
The Book of Freya
FantasyFreya Blackwood imala je samo jedan san; napisati i objaviti knjigu. Oduvijek je imala taj nagon u dubini, olovka i papir zvali su je da piše, riječi su se borile da izađu iz nje. I jedan dan kada je taj nagon postao prevelik za ignoriranje, Freya j...