6

128 6 2
                                    

Неутрал
Всички се бяха прибрали в къщи и мислеха как да помогнат на Кира. Кира седеше в леглото на Кук без да мърда. Кук беше до нея, стискаме силно ръката й и й говореше да не го оставя, че тя е била всичко за него и не можел да живее без нея. Плачел и не спирал. Не ял и не спал, другите се опитвали да му помогнат, обаче той им казвал да се махат, а като не го правели той ги нападал. Джин се разривил в библиотеката и търсел лек. Момичетата поддържали Кира, чрез някакви спринцовки. Лицето на Кира, бавно губело цвета си. Кук бил съсипан. Най-сетне Джин намерил нещо, което може да върне Кира. Взел книгата в стаята му и започнал да чете.Намерил го, намерил лека. Там се гласяло.
Ако хибрид бъде спасен от жертвопринушението, но изпадне в кома има само един лек.При малко хибриди ставало, тъй като не вярвали на никого. Ако бъде намерена любовта на хибрида, той/тя трябва да направи жертва. Избрания/Избранната трябва да отиде с нея/него в дълбините на гората на амазонките, да намери водопада на Мерелин. Там той/тя трябва да положи тялото в най-дълбоката част. Там той/тя да загради с нещо около Хибрида така, че да се получи басейн. Да клекне и да пререже дланта си. Ако наистина това е любовта то трябва Хибрида да се събуди.
Джин веднага показал на другите, веднага се качили в стаята на Кук.
######
Това е за сега.

Хибрида и вълцитеWhere stories live. Discover now