4 %

337 25 1
                                    

Не знам защо, но винаги, когато се вълнувам за нещо и се събуждам в точният час за, който си мисля преди да си легна. Например нямах търпение да се видя с ' Опасното Трио ' и магически се събудих точно в 7:00 . Ай, сиктир.

Станах и на бързо минах през банята като извърших обикновените процедури. Сложих от блестящият лосион за кожа. Този път трябва да съм зашеметяваща, нали? Сложих си лек грим и вързах косата си на слаба конска опашка. Облякох бял топ без презрамки над пъпа и скъсани дънки с висока талия.

Сложих чантата си и обух кецовете, преди да тръгна проверих дали Уил е прочел съобщенията ми.. Прочел ги е и не е отговорил..

Копеле..

Щом излязох от стаята си ме посрещна една от прислужниците.

- Г-це Бенет?

- Да ?

- Нищо ..

- Така си и мислех.

Забавно е как никой от персонала не може нищо да ми каже. Кой иначе ще пъха пари в банковите им акаунти?

~~~

Паркирах автомобилът си на училищният паркинг. Забелязах как няколко идиота се обръщаха да оглеждат колата ми, да освиркват. Бейзик шит. Излязох без да се замислям и заключих бракмата.

Учениците започнаха да си шушукат.

- Какво ? Не сте ли виждали яка кака?

Изпуфтях отегчено. Хората просто се споглеждаха после пак гледаха мен. Чувах ги да си говорят 'Коя е тя?', 'Ще усетя този задник.'.. И други цинизми може би.. Познавах тази сграда като дланта на ръката си. Стените все още бяха оцветени със сиво и червено, а отвътре шкафчетата са същите. Хората са същите.

Видях как някакво момиче си събира учебниците от земята трескаво. Капките пот по лицето и се избиваха като биполярните ми родители. Тя имаше мръсно руса коса и сини очи. Напрежението в тях показваше как ще се разплаче още малко, а пред нея стоеше Тифани и нейните миньони, Кристъл и Никол.

Горкото момиче.

Сега ще си помислите.. Но няма ли да и помогнеш?!

А, на мен кой помогна? Това не е мой проблем. Има толкова много хора, които просто могат да зашлевят грозната мутра на Мис Доволна с пластмасовата корона от Уолмарт, но всички ги е шубе. Моето извинение? Не ми се занимава с чуждите проблеми.

Guess Who's Back . .Where stories live. Discover now