DEFNE'NİN ACISI

22 2 1
                                    

İKİ YIL ÖNCE

Arkadaşlar Defne'nin sevgilisi Cem'i öldürdüklerini anlatıcam

BİR BUÇUK YIL ÖNCE

Cem'le sinemadan çıktık. Çiseleyen yağmur altında yürürken arkadan biri ıslıkalıp bana asılmaya başladı. Cem sinirle dönüp ''Kendi yoşuna git oruspu çpvuğu'' dedi. Çocuk sinirlenip Cem'e dönüp ''Sen kimi kovuyon piç'' dedi. Cem bu kelimemeden tiksinirde. Sonra çocuk Cem'in kolunu tutup yumruk attı. Bunlar birbirine girip yerde kavga ediyolardı. Pardon Cem dövüyordu. Çünkü kavga çift taraflı olurdu. Neyse bunları ayırıp Cem'le yürümeye başladık. Cem beni eve bırakıp gitti.

Bir hafta sonra

Kavganın üstünden bir hafta geçti. Okul çıkışında Cem'le tam arabaya doüru yürürken arkadan bir kaç kişi ağzımızı kapatıp bizi arabaya soktu. Bir depoya geldik. İki takım elbiseli çocuk bize doğru geliyordu. Sağdakini tanıyordum. Cem'in bir hafta önce dövdüğü çocuktu. Neyse diğeri gelip ''Sen benim kardeşimi nasıl döversin'' diyip karnına tekme attı. Sonra bana tokat atınca Cem sinirlendi. Adam Cem'i döbdü dövdü. Artık Cem'in yüzü kandan görünmüyordu.
24 saat sonra
Cem baygındı. Adam gelip silahını çıkardı. Ben ağlamaya başladım. Adam hiç acımadan Cem'in kafasıma sıktı. Ben baürarak ağlamaya başladım. O anda kıyamet koptu. Abimler çatısmaya başladı. Ama ben zaten ruh gibiydim. Abim yanıma geldi. Cem'i görünce bir sürü küfür edip beni kucağına alıp eve getirdi ama her gözumu kapatmamda o an beynimdeydi. Sonra ablam bir saat içinde bavulumu topladı biz de hemen İzmir'e gittik. Abimşer iki ay benimşe kalıp geri döndüler. Ben orada tanınoyordum. O yüzden bar nar gezip insanlara zarar veriyordum. Hiç acımadan. Sonunda bir yıl geçti bitti. Ben yeni bir dayfa açıp İstanbul'a döndüm. Bakalım daha neler olacak.

Arkadaşlar bu olayı hatırlatmak için detaylı nir şekilde yazdım. Umarım beğenerek okuyosunuzdur. İyi okumalar😁😁

KÖTÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin