Sabah uyandığıma burnuma mis kokular geliyordu. Odamdaki banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aşagı indiğimde abim,ablamve ege beni masada bekliyorlardı. Tam sandalyeye otururucaktım ki kapı çaldı. ''Ben bakarım''. Kapıyı açtığımda Yağız ve Rüya karşımdaydı. İkisine de sarılırıp içeri geçtik. Sofra müthiş görünüyordu. Abim söze başladı ''Defne Güneye ne yapacaksın?''dedi.'' Abicim ben uğraşmicam. Elimdeki kanıtlarla birlikte polise verecem. Girdiği koğuştan birini tutucaz ve acı çektirerek öldürmesini isticem'' dedim. Abim bana hayretler içinde bakıyordu. ''Tamam ben polise götürürüm.''dedi. Tabağıma geri dönerken gözüm Meriç'e kaydı. Bana bakıyordu. Ben de tebessüm ettim. Kendi de bana aynı şekilde karşılık verdi. Okula gitmek için evden çıktık. Evet ilk günden okula gidiyorum. Neyse okula giriş yaptıgımızda bir araba bana tanıdık geldi ama neyse. Biz dördümüz sınıfa doğru yürürken birisi arkasından''Defne'' diye bağırınca arkama dönüp baktım. Uzay karşımdaydı. (Uzay Defne'ye takıntılı kişi)
Bir an Uzay'ı görünce gerildim. Ben bu çocuğu kaç kere rettettim, kaç kere rezil ettim ama çocuk anlamıyor. Aslında yakışıklı çocuk ama Meriç daha yakışıklı. Allahım ben Meriç'e nasıl geldim yaa. Uzay bana doğru ilerleyip sarıldı. Yağız her şeyi bildiği için Uzay'ı üzerimden alıp bir tane yapıştırdı. Bağırmaya başladı. ''Uzay kaç kere dicem lan Defne'den uzak dur '' diye bağırdı. (Yağız İzmir'deyken Uzay'ı korkutmak için sevgilim gibi davranmıştı.)
Uzay sinirle bağırmaya başladı. ''Defne'in sevgilisi değil de kuzeni olduğunu biliyorum Yağız'' dedi. Ben şaşkınlıktan kalakalmıştım. Meriç durumu anlamış olacak ki söze atıldı. ''Yağız kuzeni olabilir ama ben Defnenin sevgilisiyim şimdi bir daha bizle uğraşma yoksa bir yumrukla kurtulamassın'' dedi. Cool bir şekilde kolumdan tutup sınıfa görürmeye başladı.
Bir dakika o az önce bana sevgilim mi dedi?
Ben şok, ben wefatDiğer bölümde görüşürüzzzz😍😙