Zabava je već bila u punom jeku kad se Elle pojavila sa svojim novim društvom. Cijelu sedmicu se upoznavala sa njima, i na kraju je zaključila da bi ipak mogla da im pruži šansu i ode na zabavu sa njima.
"Kažem ti, Logan je najbolji lik. Dala bih sve za jednu noć sa njim.", Dorothy je govorila držeći Elle za lalat."Cash bi se složio, samo da je žensko."
"Sva sreća, nisam.", Cash je odmahnuo glavom i prvi ušao u hotel.
"Čija je ono ovo zabava?", Elle je pogledala u Dorothy koja je već držala piće u rukama.
"Alice Grey. Kćerka suvlasnika hotela. Ide sa nama u školu.", Dorothy je objasnila, ispijajući čašu."Hajde. Zabavi se."
"Da...Hoću.", Elle je klimnula i pogledom potražila Casha, koji se već zabavljao sa nepoznatim djevojkama.
Kad je vratila pogled na Dorothy, shvatila je da je sama. Sama u masi nepoznatih osoba.
Polako se provlačila kroz gužvu tražeći mirno mjesto, ali nečeg takvog nije bilo. Iako je bio oktobar, bazen u vlasništvu hotela je bio pun pijanih srednjoškolaca koji su uživali u posljednjim toplim danima.
Sektor na lijevoj strani im je bio uskraćen, što je značilo da je tamo tišina i mir. Pravo mjesto za pospanu Elle.
Prošla je pored konobara, koji su bili zauzeti gledanjem golišavih tinejdžerki. Naposlijetku, sjela je na dno stepenica i naslonula glavu na zid.
Tlo ispod nje se treslo, zbog preglasne muzike, ali niko se zapravo nije smio žaliti. Sobe hotela su bile obezbijeđene tako da gosti nisu čuli kreštanje muzike, i za njih je sve bilo uredu.
Radnici su ti koji nisu imali mirnu noć, mada su navikli na različite zabave koje priređuje Alice.
U svom tom razmišljanju, Elle je sklopila oči, želeći da barem na trenutak odmori.
"Da, majko. Ne brini, obećavam da neću nikog dovesti kući. Da..", Logan je govorio na telefon dok je kopčao košulju."Samo idem na jedno piće. Obećavam da ću se sam vratiti...Uredu, pozdravi oca. Uredu...Čujemo se."
Bacio je telefon na krevet čim je prekinuo poziv. Volio je svoju majku, ali nekad je previše gnjavila.
Naparfemisao se najboljim i najskupljim parfemom koji je imao, navukao sako na sebe i izašao iz hotela u kojem je cijeli dan radio.
Dok je išao prema liftu, osjećao je kako se tlo sve više potresa."Prokleta djeca. Kao da nemaju bolje mjesto za zabave."
Logan nikad nije volio srednjoškolske zabave, jer je to samo pokazivanje moći i bogatstva onih 'popularnih'. Da, on je bio popularan u srednjoj, baš kao i sad, ali nikad nije išao na zabave. Čak i kad bi otišao, to bi bilo na nekoliko minuta, zbog jedva primjetnog provoda i otišao bi.
Izašao je iz lifta, i zastao. Pogled i pažnju nu je privukla plavokosa djevojka u crnim hlačama i crvenoj majici, naslonjena na zid.
Polako joj je prišao i čučnuo ispred nje."Hej...Jesi li dobro?"
Dodirnuo je njeno koljeno jednom rukom, a drugom je dodirnuo njeno lice. Odjednom, otvorila je oči, ali još uvijek potpuno uspavana.
"Još samo malo, mama..", prošaputala je i odgurnula njegovu ruku.
"Komirana. Tek je deset sati, a ona mrtva pijana.", izustio je i razgledao oko sebe.
Bili su sami.
أنت تقرأ
Dragulj < Završena >
عاطفية~~ Elle Greenway je djevojka mirne savjesti, i čiste prošlosti. Nakon što se njena majka, Aurora, uda za glavnog komadanta u vojsci, Williama Wilkesa, Elle se seli iz Berlina u Washington. ~~ Logan Terrington je sin bogatog biznismena, nasljednik f...