*epilog*

6.3K 200 41
                                    



Djevojka se probudila u nepoznatom krevetu. Poalko se pomjerila i uspravila, ugledavši mladića pred ormarom. Navlačio je košulju na sebe, ne reagujući na nju.

"Sinoć je bilo zabavno..", zadovoljno se osmjehnula.

"Novac ti je na stolu. Možeš ići.", hladno je rekao, progutavši knedlu u grlu. Okrenuo se ka njoj, a ona ga je blijedo gledala."Nemoj me tako gledati. Znala si i prije nego što si krenula sa mnom kako će sve završiti."

"Hoćeš li ikad zavoljeti nekog, Terrington?", odmahnula je glavom.

"Ja ne volim.", dlanovima se naslonuo na krevet i zagledao se u njene oči."Izgledaš poput nje, znaš to? Imaš plavu kosu...Pjegice koje si skrila iza šminke. Na trenutak sam pomislio da si ona."

"Elle?", izustila je, a njegova lijeva obrva se trznula."Mislila sam da je ta priča završena...Prošle su tri godine, Logane."

"Ta priča nikad neće završiti, a ti i ja nećemo imati ništa sem običnog seksa.", progovorio je i uspravio se. 

Prišao je prozoru, osmotrivši London omamljen kišom. Sve je djelovalo monotono i uspavano. Narod se lijeno vukao ulicama, a njihove misli su još uvijek kružile krevetom i toplom prostorijom.

Djevojka je ustala i prišla mu, te obavila ruke oko njegovog tijela, i slanove spojila na njegovim prsima. Poljubila ga je u desno rame, i uzdahnula."Jednog dana ćeš pronaći ono što tražiš, Terringtone. Jednog dana ćeš pronaći svoj spas.."

Nikad ga neću pronaći., pomislio se. Moj spas je nestao onog dana kad je njena ruka prestala da drži moju. Od tad, samo sam zarobljenik ovog svijeta..

Okrenuo se ka nepoznatoj djevojci, a ona ga je pogledala krupnim crnim očima. Dodirnuo je njen obraz i spustio usne na njene. Nije bila Elle, ali bila je utjeha. Utjeha za jednu noć, a narednu će pronaći drugu utjehu.

Dragulj < Završena >حيث تعيش القصص. اكتشف الآن