16

461 45 9
                                    

- Gal jau einam namo? - paklausiau tikrai dabar norėčiau pasikalbėti su Ketė. Arba tik noriu pabūti su ja dviese, kad ir tylėtum.
- Dar viena karta pašokam ir tada einam namo - Tarė Jin.

*Ketė*

Jungkook norėjo eiti jau namo šiek tiek išsigandau. Gal jis pyksta? Arba tiesiog yra pavargęs? Gal jis kažką nori man pasakyti?
Jie pradėjo šokti pagal daina“ Dope” visa laiką žiūrėjau į Jungkook nenuleidžiau akių juo jo. Jie kelis kartus šoko, nes kažkas buvo negerai, o man atrodė viskas tobula nors nežiūrėjau į visus, o žiūrėjau į Jungkook.

******
Ėjom jau link viešbučio. Jungkook pasirinko ilgesnį kelią link viešbučio, nes nori mane nuvesti į vieną parką, kur kažkada žadėjom su šeima atvažiuoti ir aplankyti šį parką, bet niekad neišeidavo.
Su Jungkook nieko nekalbam einam ir tylim, man tyla tokia nejauki atrodo, kad tikrai Jungkook pyksta ant manęs, norėčiau paklausti kas yra, bet bijau labai bijau. Aš turiu vistiek paklausti jo. Įkvepiau orą ir iškvėpiau.
- Jungkook viskas gerai? - paklausiau nedrąsiai ir pažvelgiau į jį, bet ir žiūrėjau į kelią, kad ne atsitrenksiau į žmogų.

*Jungkook*

Prieš išeidama jai pasakiau, kad eisim į parką, bet ji nuo viešbučio yra gan toli, bet ji sutiko.
Visa kelią ėjom ir tylom nieko ne kalbėjom nuo tada kai išėjom iš pastato. Ši tyla labai mane erzino, noriu jos kažką paklausti, bet nežinau ko paklausti, atrodė iš pradžių buvo daug klausymu, o dabar jos tiesiog pranyko, bet galiausiai tyla nutraukė Ketė. Atsisukau į ją ir tuo tarpu žiūrėjau į kelią.
- Taip taip viskas gerai, o kodėl turėtų būti blogai? - kažką ant greito su sakiau.

*Ketė*
Jis labai greitai atsakė turbūt, net negalvojo ką reikia atsakyti.
- Ne tik taip paklausiau - nusišypsojau neryškiai šypsena.
Vėl tyla nieko nebe atsakė Jungkook. Aš tikrai turbūt kažką blogo padariau, bet jis nieko nesako, o gal jam patinka tyla?
Ant rankos pajutau vandens lašą, pakėliau akis į viršų buvo daug tamsu debesiu. Pažvelgiau į savo rankas ir tada supratau, kad neturiu su savim megztinį, aš palikau salėje.
Lašai vis daugėjo ir krito ant mano plaukų. Mano širdis pradėjo stipriau plakti, kai pajutau...

I am not his true girlfriend. BTS 1knygos Dalis BaigtasDonde viven las historias. Descúbrelo ahora