26

400 40 7
                                    

Uždėjau savo ranką ir pradėjau glostyti jo suveltus plaukus. Mačiau jo akyse laimė, kad aš tai darau. Nusišypsojau plačią šypsena pagaliau galiu jam suteikti kažkiek laimės.

°°°°°°°°°°

Jungkook išėjo praustis, nes eisim į miestą. Aš sėdėjau prie makiažo staliuką ir dažiau savo blakstienas. Telefone grojo nauja BTS daina "Fake Love" ši daina man labai patinka. Net nepajutau, kaip pradėjau dainuoti. Kadaise lankiau muzikos mokykla dėl savo balso, kai baigiau muzikos mokykla nuo tos dienos aš nebe dainavau ant scenos. Pasiėmiau šviesiai rožinės spalvos lūpdaži, viena sluoksnį užtepiau ant lūpos. Vis dainuoju toliau ta daina. Atsistojau norėjau šokti atsisukau į dūrio pusės pamačiau Jungkook be maikes.
- Ah~!- greitai nusisukau ir uždengiau veida. Lėtai atsisukau, bet uždengus veidą. Pajutau ant savo riešos jo ranka ir jis patraukė mano ranką nuo veido. Aš greitai užmerkiau. Galėjau užuosti jo kūno lasijono kvapą. Taip norėčiau apsikabinti jį ir galva padėti ant jo nuoga krūtinę, bet šį veiksmą jau turiu valdyti negaliu aš šito daryti, tai bus per daug akivaizdu, kad aš jį myliu. Išgirdau jo juoka kuris privertė mane atsimerkti. Lėtai atmerkiau akis ir pažiūrėjau jam į akis. Nors ir kaip dabar noriu pažiūrėti į jo nuoga krūtinę, bet turiu tai valdyti.
- Iš ko juokiesi? - iš visų jėgų stengiaus nežiūrėti jam į krūtinę.

*Jungkook*

Išėjau iš vonios kambarį ėjau link savo kambario pasiimti maike, bet eidamas išgirdau, kaip Ketė dainuoja mūsų nauja BTS daina. Negalėjau atsispirti nuo jos balso. Kodėl ji nesakė, kad ji turi tokią nuostabią balsą. Tyliai atidariau duris ir atsiremiau tarp durų. Ir žiūrėjau į ją, net neįsivaizduoju koks jos reakcija bus kai pamatys mane be maikes. Galiausiai ji atsistojo lyg ruošėsi šokti, bet ji pamate mane šiek tiek su klykė ir greitai nusisuko ir uždengė veida. Stengiaus nesijuokti nuo jos reakcija. Įdomu ką ji dabar galvoja. Ėjau link jos, o ji lėtai atsisuko į mane. Priėjau prie jos, rankas uždėjau ant jos riešos ir patraukiau, kad galėčiau matyti jos veidą ir bei akis, bet ji buvo užsimerkusi. Nebe galėjau laikyti savyje juoka ir nusijuokiau. Ji lėtai atsimerkė ir iškart pažiūrėjo man į akis. Jos akys išduoda ji nori žiūrėti ne man į akis.
- Iš taves, nes tu tokia miela, kad šitaip elgies - nusišypsojau dėjau žingsnį į priekį, noriu būti labai arti jos, kad ji galėtų savo rankas padėti ant mano nuogo krūtinės. Noriu, kad ji būtų mano, o aš jos. Nenoriu, kad ji mane paliktų, jei ji tai padarytu aš nežinau, kas nutiks man.
Dėjau žingsnį vėl į priekį. Ji žiūrėjo man į akis. Vėl dėjau žingsnį į priekį nuo musu atstumas gal keturi centimetrų. Galėjau girdėti jos kvėpavimą. Ji lyg norėjo savo rankas uždėti ant mano krūtinės, bet ji to nepadarė ir vėl vėl ji mėgino, bet vėl ir vėl to nepadarė. Paėmiau jos ranką ir padėjau ant savo krūtinės. Žiūrėjau į jos ranką kuri buvo ant mano krūtinės. Pakėliau akis ir pažiūrėjau į ją.

🙄🙄🙄 Na ką čia biski gal buvo veiksmų.
Kas gali nutikti vėliau?

I am not his true girlfriend. BTS 1knygos Dalis BaigtasDonde viven las historias. Descúbrelo ahora