17

479 39 2
                                    

Lašai vis daugėjo ir krito ant mano plaukų. Mano širdis pradėjo stipriau plakti, kai pajutau jo ranka ir pradėjo mane tempti duodamas ženklą, kad greičiau. O aš tyčia sustojau, nors jau lijo stipriai mano megztinis buvo šlapias. Jungkook pažvelgė į mane ir nusišypsojo ir priėjo prie manęs. Nespėjau nieko sureaguoti jis mane pakėlė ir užmetė mane ant savo pečiu.
- Kookie nuleisk mane ant žemės - su rėkiau ir švelniai pradėjau daužyti jam nugara.

*Jungkook*

Lietaus lašai vis dažnėjo, bet Ketė net nėjo greičiau jį lyg tuom mėgaujuosi. Paėmiau jos ranką patempiau, kad eitų greičiau, bet ji sustojo ir žiūrėjo į mane. Priėjau prie jos greitai pakėliau ja ir už mesiau ant savo pečių.Pradėjau eiti greitai. Ji pradėjo daužti mano nugara, bet nestipriai.
- Ketė šššš ne klykauk, nuleisiu tave tik palauk - nusišypsojau nors ji to nematė.

*********
* Gordono aikštė*
*Ketė*

Sėdėjom vaikų namelyje. Lietus dar nenustojo lyti. Žiūrėjau į Jungkook, o jis žiūrėjo kaip lyja.
Sunku patikėti, kad aš esu su juo. Visada norėjau sutikti, kažką iš BTS narių, o dabar sutikau juos visus. Su Jungkook jaučiuos lyg esam pažystami jau daug metų. Nenoriu, kad mūsų bendravimas nenutrūktų, noriu su juo bendrauti dar ilgai. Su juo jaučiuos saugi neesu dar jaučius tokį jausmą, kad būčiau su kažkuo saugi.

*Jungkook*

Buvo keista, kad ji mane pavadino Kookie, dažniausiai mane vadina BTS nariai. Bet iš jos lūpos tariant Kookie skamba nuostabiai, norėčiau išgirsti dar kartą. Atsisukau į Ketė ji žiūrėjo į mane ir kažką galvojo, jos akyse matėsi pilnos laimės. Noriu, kad ji visada būtų laiminga.
- Ketė?

Atleiskit, kad taip ilgai ne įkėliau šį dalį, nes esu ne Lietuvoj, bet už kelių valandų jau busiu Lietuvoj ir pradėsiu vėl rašyti istorijas.
Ir taip pat rašau nauja istorija manau taip pat jums patiks

I am not his true girlfriend. BTS 1knygos Dalis BaigtasWhere stories live. Discover now