Apsirengiau ir bei išdžiovinau plaukus ir atsirakinau duris ir išėjau iš vonios kambario ėjau link savo kambario stengiaus neįsileisti jokia garso. Ismukau į savo kambarį uždariau tyliai duris pasiėmiau savo kosmetini atsisėdau prie spintos kuri buvo didžiulis veidrodis ir pradėjau dažytis.
*Jungkook*
Laukiau kol Ketė pasiruoš girdėjau ten šiokia tokia triukšmą. Galiausiai nutilo ir niekas nieko nevyksta. Šiek tiek sunerimau gal ji susižeidė ar paslydo. Norėjau nueiti patikrinti, bet bijojau ja pamatyti nuoga.
Praėjo 10 minučių vis tyla niekas nevyksta. Jau nusprendžiau nueiti patikrinti ar jai viskas gerai. Nuėjau prie vonios kambario duris pasibeldžiau į duris. Niekas neatsakė buvo tylu ramu, tai privertė mane dar labiau nerimauti.
Nusprendžiau atidaryti duris. Jei pamatysiu ja nuoga, tai turėsiu švarią priežastį kodėl atidariau duris. Įkvėpiau ir iškvėpiau orą. Atidariau duris buvo keista, kad jos nebuvo užrakintos. Vonios kambaryje nebuvo šviesa. Įjungiau šviesa. Šitam kambaryje nieko nėra. Nuostabu man nepasakė, kad galiu jau eiti ruoštis. Šiek tiek suurzgiau.
Nuėjau pasiėmiau reikiamus daiktus.*Ketė*
Stovėjau prie spintos ir galvojau, ką rengtis. Prastovėjau gal kokias penkias minutės. Tad nusprendžiau apsirengsiu paprastai, kaip visada. Žinau, kad susitiksiu su su kitais BTS nariais. Aš turėsiu, kaip nors pabėgti iš ten man bus nejauku stovėti prie vaikinų ir to labiau BTS berniukai. Apsirengiau paprastus mėlynus džinsus, raudona megztukas baltai užrašyta „ I love cat“ plaukus susirisau į aukštą arklio uodega, balti paprasti kėdai.
Įdomu ką dabar Jungkook veikia. Gal nueiti jam pasakyti, kad gali jau eiti ruoštis. Priėjau prie durų ranką pridėjau prie rankenos palenkiau ir duris traukiau į save. Išėjau iš kambario pažvelgiau į svetainę ten nieko nėra, virtuvėje nieko nėra į jo kambarį tikrai neisiu. Apsisukau ir gryzau į savo kambarį.Tadam! Gryzau po ilgos pertraukos, taip galima pasakyti, kad buvo pertrauka. Man reikėjo kalbėjimą atsiskaityti, o šiandien jau pasakiau kalbėjimą ir išlaikiau! Labai buvau pasiilgus istorija rašymą ir pagaliau vėl rašau ❤️
VOUS LISEZ
I am not his true girlfriend. BTS 1knygos Dalis Baigtas
FanfictionĮsivaizduokit esate paprasta mergina ir netikėtai tampi garsi mergina tik ką tau reikia daryti vaidinti, kad tu vieno iš BTS grupių narių mergina. Iš pradžių laimė buvo, o kas poto nutiks? Gero skaitymo Pirma knyga : I am not his true girlfriend An...