22

449 38 10
                                    

- Am... - net nežinau ką atsakyti į jo klausimą, bet manau, kad aš privalau eiti, jei jis pasiūlė.
-Gerai eisiu - pažiūrėjau jam į akis, bet vis nesuprantu, kodėl jis to nori? Ko jis mėgina pasiekti?

*Kita diena*

Stovėjau ir žiūrėjau į savo spintą. Įdomu, ką Jungkook apsirengs? Norėčiau prisiderinti prie jo aprangos. Nieko nelaukusi išėjau iš savo kambario. Nuėjau prie Jungkook durų. Jau norėjau pabelsti į duris, bet durys atsidarė. Pažiūrėjau į žmogaus veidą ir supratau, kad tai ne Jungkook, o moteris. Greitai pasitraukiau jai iš kelio.
- Einam panele į jūsų kambarį - tarė ji ir nieko nelaukusi, išėjo iš Jungkook kambario ir iškart uždarė duris. Po velnių, aš norėjau pažiūrėti, kaip atrodo Jungkook!
Buvau šiek tiek sutrikusi. Nesuprantu, kas vyksta. Ji su savimi turėjo du didelius  lagaminus.
Atėjome į mano kambarį. Ji vieną lagaminą padėjo ant lovos, o kita prie durų. Aš lėtai uždariau duris. Jaučiausi žiauriai nedrąsiai.
- Jums labai tiks ši juoda suknelė - ji ištraukė iš lagamino juoda suknelė ilgomis rankovėmis, gal vos siekiančią kelius, paprasta, jokios puošmenos. Ji iškart man labai patiko. Priėjau ir paliečiau suknelės medžiagą. Ji buvo tokia maloni, kad nemoku paaiškinti.
Mergina suknelę gražiai padėjo ant lovos ir iš lagamino ištraukė įvairių didžių aukštakulnius. Oh... Taip nepagalvojau, kad teks avėti aukštakulnius, o aš jų žiauriai nemėgstu, bet vienam vakarui aukštakulniai nepakenks, tiesa? Pasimatavau tuos, kurie man tiko labiausiai. Paėmiau tuos aukštakulnius, kurie man geri ir padėjau į šoną, o kitus moteris ir vėl sudėjo į lagaminą. Ji liepė man atsisėsti. Aš nieko nelaukusi atsisėdau. Ji išsitraukė kosmetinę ir pradėjo mane dažyti.
  Įdomu, kaip Jungkook atrodo? Turbūt, kaip visada jis atrodys nuostabiai. Kiek matydavau jį per televizorių, jis visada puikiai atrodydavo, manau ir dabar puikiai atrodys. Labai bijau dėl šios šventės. Būsiu dėmesio centre. Visi žmonės žiūrės į mane ir kalbės apie mano aprangą ir panašiai...

*Pavakary*

Stovėjau prie veidrodžio ir žiūrėjau kaip atrodau. Suknelė vos siekė mano kelenius, ji buvo ilgomis rankovėmis. Plaukai ištiesinti. Lengvas makiažas. Negaliu patikėti, kad aš šitaip atrodau. Išgirdau, kaip atsidarė mano kambario durys. Atsisukau ir pamačiau Jungkook.
Juodos kelnės, balti marškiniai, juodas švarkas ir juoda varlytė ant jo kaklo. Plaukai gražiai sutvarkyti, nors tai jam jau įpatinga. Jis rankose laikė mažą juodą dėžutę. Mane labai sudomino, kas toje dėžutėje.

*Jungkook*

Laukiau kada Ketė jau bus pasirengusi. Labai norėjau ją pamatyti. Jau praėjo gal valanda, o gal ir daugiau. Nusprendžiau nueiti pas ją. Pažiūrėjau į laikrodį, esanti ant mano kairės rankos. Jau būtų laikas važiuoti. Ši kelionė truks apie valandą, o gal ir daugiau.
  Jau stovėjau prie Ketės kambario durų. Buvo tylu ramu. Atidariau duris ir pamačiau ją. Ji atrodė nuostabiai, kaip ir tikėjausi. Užėjau į kambarį, o savo rankose laikiau mažą dėžutę.
- Atrodai... Nuostabiai - buvo labai sunku ištarti šiuos žodžius. Priėjau prie jos, atidariau dėžutę. Joje buvo sidabrinė grandinėlė, kuri turėjo mažą pakabuką - širdelę.
- Noriu, kad tu ją šiandien užsidėtum - Ji nieko nesakė tik linktelėjo galva sutikdama su tuo, ką pasakiau. Paėmiau grandinėlę į rankas ir  atsistojau jai už nugaros. Dėžutę numečiau ant lovos. Atsargiai patraukiau jos plaukus. Jie buvo tokie švelnūs. Užsegiau jai grandinėlę.

*Šventėje*

Su visais BTS nariais stovėjome prie didžiulio plakato, o šalia manęs stovėjo Ketė. Savo ranką uždėjau jai ant liemens, pažiūrėjau į ją, ji buvo tokia laiminga. Jos akys blizgėjo iš laimės. Smagu kažkam suteikti tiek daug laimės. Ji atsisuko į mane ir nusišypsojo plačia šypsena. Aš taip pat nusišypsojau.
Galiausiai nuėjome tolyn nuo plakatų. Paėmiau Ketės delną, kad ji neatsiliktų nuo manęs. Prie mūsų priėjo žurnalistas ir pradėjo klausinėti manęs įvairių klausimų, tada paklausė:
- Kas ši mergina? Ar galite mums ją pristatyti? - paklausė žurnalistas.
- Ji Park Ketė mano....

Labai iškart atsiprašau, kad labai šokinėjau su laiku, nes neturėjau labai daug minčių. Manau jums patiko 😍 pagaliau atėjau prie šios dalies seniai laukiau, kada galėsiu prieiti prie šios dalies 😍😍😍
Laukiu jūsų nuomonių.
Įdomu ką jis pasakys žurnalistui toliau?

I am not his true girlfriend. BTS 1knygos Dalis BaigtasWhere stories live. Discover now