Ha mindenkit felsorolnék név szerint akinek köszönetet kell mondanom, akkor borzasztó hosszú lenne a lista, de azért megemlítenék mégis pár embert.
Manna_21 Sokat segítettél! Köszönöm, hogy amikor elakadtam itt voltál nekem! És persze a lelki támogatást. Meg azt, hogy egyáltalán vagy nekem!
VictoriaStyles9707 Mindig meghallgattál és lelkes voltál végig. Neked is köszönöm a lelki támogatást és a segítséget.
NaposOldal Mert vagy nekem!
ifzsanna Te ihlettél meg az első YoonGi sztorihoz. Azóta sem tudok eléggé hálás lenni.Továbbá mindenkinek köszönöm aki követte a sztorit! Három hónap alatt készült el és ez idő alatt elérte a 32000 megtekintést és a 2. helyet is, ami életem egyik legjobbja volt eddig! Nem tudom kifejezni mennyire boldoggá tesz, hogy ennyi embert érdekel minden amit én itt összehordok.
A sztorit eredetileg hosszabbra terveztem. Hosszabbra akartam megírni a háborút a két főszereplő között, de nem jutott eszembe elég konfliktus helyzet. Na nem baj. Remélem így is elég jó lett.ÉS AKKOR JÖJJÖN A LÉNYEG!
Nem hagylak titeket olvasni való nélkül továbbra sem. Újabb történettel készülök, aminek az első fejezetét ma ki is fogom tenni.
Kötődés - Gyeolhab
Mindig véget kell érnie valaminek, hogy valami újba vághassunk bele. Bár nem mindig jó érzés elbúcsúzni egy megszokott dologtól vagy személytől, de ezt is túl lehet élni. Ahogy Min YoonGi is túlélte, a szakmájában jó nevű építészmérnök. Ám abban, hogy a nehezén túl tegye magát volt egy hatalmas segítsége.
"A barátom csendes angyal, újra megtanít repülni, ha a szárnyaim már nem emlékeznének, hogyan kell."
https://my.w.tt/h5eKub11VL
Remélem ez a kis bevezető felkeltette az érdeklődéseteket. Ha igen, akkor várlak titeket ott!
Még egyszer köszönök nektek mindent!!
Mina voltam! 😘💜Ezennel a Tinédzserszitter című könyv lezártnak tekinthető!
Ajánló!
Manna_21 barátnőm belekezdett egy új sztoriba amit csakis ajánlani tudok mindenkinek! Olvassátok, mert megéri!!!
https://my.w.tt/uhLkD2XWVL
Játékmester a címe. Dylan Sprouse fanfiction.
VOUS LISEZ
Tinédzserszitter [Suga ff.] - BEFEJEZETT ❤️
FanfictionAdott egy amerikai lány Diamond Black. Mivel nincs megelégedve nevével, így Szöulba költözésük után felveszi a Kwon Youra nevet. Mivel eljött a nyár kénytelen valami munkát keresni, hogy némi zsebpénzre tegyen szert. Na ekkor kerül képbe a nála háro...