Ранком Маринет встала дуже рано. Тікі, ще спала, тому Маринет спустилася на кухню. Батьки Маринет вже пішли в пекарню. Тому Маринет заварила собі чай. Приготовила сніданок. Коли вона поснідала, взяла печення для Тікі. Піднялася в свою кімнату. На годиннику 7:00. Маринет почала збиратися до школи. Тікі коли прокинулася сильно здивувалася. Адже Маринет ніколи не ставала так швидко. Маринет закінчила збиратися, і відправилася в школу. Вона думала все над питанням Адріана. Враховувала наслідки відповідей. І непомітила, як дойшла до школи. Її зустріла Аля.
- Привіт Маринет, ти сьогодні рано.
- Так я встала рано, і прийшла швидко. А ти чо сама без Ніно.
- Та він ще не прийшов, ти рано прийшла. А він десь зара має прийти. Потім Адріан приїде.
Поки дівчата говорили до них підійшов Ніно.
- Привіт дівчата) - сказав Ніно.
- Привіт - сказала Маринет.
- Привітик - сказала Аля і поцілувала Ніно в щічку.
До дверей почали сходитися учні. Адріана все небуло. Продзвенів дзвінок. Маринет і Аля сіли за парту. І зайшов вчитель. За ним забіг захиканий Адріан.
- Добрий день, вибачте за запізнення - сказав Адріан.
- Добрий, сідай Адріан за парту. В мене оголошення - почала говорити вчителька - парні танці тепер непотрібні. Ви повинні в парі пошити собі костюми. Костюми будуть оцінювати. І давати призи. Тож є потреба міняти пари? Як ні то почнемо урок - закінчила промову вчителька. Після уроків Маринет йшла сама додому. Її догнав Адріан.
- Привіт Маринет.
- Адріан? - здивовано сказала Маринет.
- Ти подумала над моїм питанням ?
- Так.
- І яка буде твоя відповідь?
- ...Ранок Адріана
Я встав пізно. Я цілу ніч думав про Маринет. І пізно заснув. Я встав, почав швидко збиратися. Розбудив Плага. Він неохоче встав. І я швидко побіг до машини. Доїхав я швидко рівно з дзвінком. Я вийшов з машини і побіг до школи. Я зайшов в клас після вчительки. Я вибачився за запізнення, і сів за парту до Ніно. Він мені розказав, що Маринет нині сильно задумлива. Значить думає над моїм питанням. Я почув оголошення і зрадів, що пари не поміняли. Після уроків я побачив Маринет і догнав її.
-Привіт Маринет - сказав я.
- Адріан? - чому вона здивувалася.
- Ти подумала над моїм питанням? - спитав я.
-Так.
- І яка буде твоя відповідь?
Вона замовчала.
Але потім відповіла.
- ...Продовження буде 17 числа))
Частини будуть виходити через день.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Леді баг і Супер Кот. Любовна історія
RomanceРомантична історія Маринет і Адріана.Іхня любов.