Але потім вона відповіла:
- Я згодна.
Адріан незнав, що робити він був дуже радий. Маринет стояла і думала чи правельно вона зробила.
Адріан запропонував Маринет погуляти по парку. Вона погодилася. Вони гуляли, сміялися, веселилися.
Вечором Адріан провів додому Маринет. Вони попрощалися, і розійшлися. Маринет була весела, і мама її це помітила.
- Маринет люба, щось сталося приємне?
- Все добре мам, непереживай.
- Добре доню, йди вечеряти.
- Я не голодна.
- Ти маєш поїсти.
- Добре я щось собі візьму.
Маринет піднялася на верх. Переодяглася, і спустилася на кухню. Взяла круасанів із чаєм, і піднялася в свою кімнату.Тим часом Адріана
Після слів Маринет я був радий. Мені було жалко Маринет. Адже вона мені подобається, але я сильніше люблю Ледібаг. А Маринет мені стало жалко. Якби не Аля, Я б незнав, що Маринет я подобаюся. А ледібаг мене неспиймає, як хлопця. Тож нехай радіє Маринет.
Додому я незбирався. Я хотів прогулятися. Побачити зорі. Я перетворився на кота Нуара, і помчався по дахах. В кімнаті Маринет було включене світло. Я вирішив заглянути в гості.
Від лиця автора
В вікно Маринет хтось постукав.
Маринет підійшла до вікна, і побачила кота Нуара. Вона вийшла на балкон.
- Кот Нуар, щось сталося. Напад акуми?
- Та ні я просто хотів заглянути до своєї принцеси)
- Ну, як прийшов тоді заходи)
- Дякую принцесо)
Кот Нуар зайшов до кімнати Маринет.
- Як минув твій день? - спитав Нуар.
- Мій нормально) А в тебе?- спокійно відповіла Маринет.
Кіт Нуар очікував, що Маринет розкаже, як іменно пройшов день. Але вона описала весь день одним словом "нормально".
- Та тоже нормально.
Нуар побачив на стінах фотографії свої із реального життя. І він вирішив спитати:
- А хто це на фотографіях? Невже хлопець, якого ти сильно любиш?
Маринет почервоніла. Вона знала, що від кота нічого несховаєш. Тож сказала:
- Так, але він напевне про це незнає. Він знає, що я його люблю, але він незнає, яка моя любов настільки сильна до нього... - в цю хвилину вона замовкла. Але кіт вирішив дізнатися більше.
- А за, що саме ти його полюбила? Може він багатий? Може він популярний?
- Я більше ніж фанат, мені гроші непотрібні я його люблю не за його гроші не за його популярність. Я люблю за його доброту, за його чисті добрі очі. За його щире серце....
Нуар більше нечув Маринет він почав роздумувати над її словами. Він до того часу незнав, за що саме його полюбила Маринет. Він дізнався більше ніж хотів дізнатися. Він почав любити Маринет за її щирі слова. Він почав думати, і обдумав кожну деталь. Обдумав, і рішив, що він буде з Маринет докінця свого життя. І, що завтра при зустрічі скаже їй всю правду. І покаже свою любов до неї. Він готовий забути любов до ледібаг. Він готовий полюбити Маринет так, як вона його полюбила. І ніякого секрету неховати. Він тепер на все готов, щоб тільки Маринет була щаслива. Він готовий бути її хлопцем, і ніколи не зраджувати їй. За такий малий час він обдумав все життя, яке буде присвячене тільки Маринет. Нікому іншому, крім Маринет. Він готовий тепер навіть життям пожертвувати, тільки для того, щоб Маринет була щаслива...Продовження буде 19 числа, сподіваюся ви будете чикати продовження знетерпінням.
Дякую
ВИ ЧИТАЄТЕ
Леді баг і Супер Кот. Любовна історія
RomansaРомантична історія Маринет і Адріана.Іхня любов.