Απαγωγεα POV (δεν σας λεω ακομα το
ονομα)Εκει που τα νευρα μου ειχαν χτυπισει κοκκινο και ειμουν ετοιμος την ειδα να πευτει....
Λυποθημισε ....
Τωρα τι να την κανω....
Ε ρε πουστη μου τωρα βρικε...
Την παρατησα στο πάτωμα πηρα το οπλο απο κατω αμοιξα την πορτα και εφυγα προς την αποθήκη....
Μπηκα στο αυτοκίνητο και ξεκινησα μέχρι να παω στον κεντρικό...
Εκει παρατήρησα δυο αυτοκίνητα να περνουν την στροφή προς το αδιέξοδο οπου ηταν το σπιτι μου...
Και τοτε σκευτικα...
Η Αλεξια...
Έστριψα γρηγορα με προορισμό το σπιτι...
Ανοιξα το κινητο μου λιγο πριν στρυψω...
Πληκτρολόγισα γρηγορα τον αριθμο του Νίκου και τον κάλεσα...
-Ελα...
Μου ειπε μονολεκτικα..
-που εισαι ρε μαλακα..
Του ειπα θυμωμένος...
-διπλα απο το σπιτι σου...Τι θες?...
Συμπλήρωσε εκνευρισμενος απο τον τροπο που τον αποκαλεσα...
-2 τζιπ εχουν στρυψει προς το σπιτι μου.. Μεσα ειναι το Μπάσταρδο του Πετρου(ο πατέρας της Αλεξιας)...Αν την παρουν μας γαμησε ο αρχηγός...ΕΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ...
Του ειπα ενω η υπομονή μου ειχε εξαντληθεί...Εκλεισα γρηγορα το κινητο και το εβαλα βιαστικα στην τσέπη μου...
Μεχρι που ειδα στο βαθος μια άνθρωπινη μορφη και σκευτικα πως ήταν ο Νίκος...
Ανοιξα την πορτα του αυτοκινήτου ενω ταυτόχρονα επερνα το οπλο μου απο την θεση του συνοδηγού...τοποθετισα τις σφαίρες μεσα του και βγηκα βάζοντας το στο πίσω μέρος του παντελονιού μου...
Εκλεισα την πορτα και πλησίασα τον Νίκο και μπικαμε στο στενό προς το σπιτι...
Αλεξια's POV..(γατακιααααα...)
Μόλις ανοιξα τα ματια μου συνιδητοποιησα πως ειμουν στο έδαφος...
Και μετα θυμήθηκα...
Το γομάρι...ο ηλιθιος...ο βλακας...ο βλάχος...ο γύφτος....(δν εχω αλλα😂😂😂)
Μα τι περίμενα...μαζεψα τα γόνατα στο στήθος μου και ειμουν ετοιμη να κλαψω μεχρι που....
Ακουσα καποιον να φωναζει...
-cullen ανοιξε γιατι θα σε φυτεψω...
Τρομαξα...
ΤΙ ΤΡΩΜΑΞΑ ΜΟΡΕ ΧΕΣΤΙΚΑ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΥΤΗ ΦΕΡΤΕ ΤΑ ΕΚΑΒ ΜΕ ΧΑΝΕΤΕ...ΑΥΤΗΝ ΥΗΝ ΣΤΥΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΨΥΧΟΠΑΘΉΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΚΑΜΩ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΑ ΝΑ ΤΟΥ ΨΥΣΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΚΙΟΛΑΣ...Αλεξια ηρεμισε και βρες τροπο να κρυφτείς γιατι θα σε κλαψει ο αδερφουλης σου....ΓΡΗΓΟΡΑ...
Συκωθικα βιαστικά και τρεμοντας απο τον φοβο και αρχισα να ψάχνω για κρυψώνα ανοιγα πορτες παράθυρα τα παντα....
Μεχρι που έφτασα στο δωματιο του cullen απο οτι ακουσα....
Ειχε ενα μεγαλο διπλό κρεβάτι και χωρίς δευτερη σκέψη χώθηκα απο κστω του μη έχοντας αλλη επιλογή...
Και εκει ακουσα την πορτα της εισόδου να σπαει....
Aloha amingos
Tι κανετε ...
Λοιπόν ηθελα να πω απλά πως θα αργησω να ανεβασω κεφ λογο του οτι σε λιγο ξανα ξεκινάνε τα σχόλεια και μας εβαλαν μια εργασια ελα να δεις...
ΑΛΛΑ..
Θα ξανά ανεβασω ενα εξτρά πολυ σύντομα...
Ββ❤❤❤❤
YOU ARE READING
.
FantasyΔεν έχω σταματήσει λεπτό να σκευτομαι...οχι ολα αυτα...αλλά αυτον... - που εισαι... Ψυθιρισα για πολλοστή φορά...Τον θέλω το έχω διαπιστώσει....Θελω να είμαι κοντά του... Θελω να με ξανα απαγάγει.... #BMC2018 #1 in ΦΑΝΤΑΣΙΑ #10 in ΦΑΝΤΑΣΙΑ #50 in Φ...