Θελω να με ξανα απαγάγει!..

31 9 0
                                    

Αυτο ειμαι...
Ειμαι μια αδίστακτη δολοφόνος....

- Σταματα να σκέφτεσαι αυτό που σκέφτεσαι γιατί θα γίνει χαμός....

Και τοτε αρχισα να φορτώνω....

- ΤΙ ΕΝΝΩΕΙΣ ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ...και τον εδειξα μεσα απο το καθρευτη του αυτοκινήτου ΜΕ ΑΥΤΟΝ είπα και εδειξα τον Νίκο... ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΑΤΕ ΝΑ ΣΚΟΤΏΣΩ ΝΑ ΒΆΨΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΙΜΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΑΥΤΟ...Ειπα με την φωνη μου να σπαει στο τέλος...Μα τι λέω είπα και γελασα πικρα ενω κοιτουσα τα αστέρια από το παράθυρο...Εσύ ειδη εχεις σκοτωσει...Ειπα και μου ξέφυγε ένας λυγμος...

Στο αυτοκίνητο απόκοιμήθηκα και στον ύπνο μου ένιωσα 2 χέρια να τυλιγονται γύρο μου να με σηκώνουν και να με αφήνουν σε κατι σκληρό και ξύλινο....Ενω αργότερα ένιωσα μια ανάσα στο αυτι μου και μετά έναν ψυθιρο να λέει (Συγνώμη )...

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ...

Πρωι....
Κρυωνω. ...
Βασικά τρεμω...

Ανοίγω τα ματια μου με δυσκολία και βλέπω κόσμο να προχωράει τρέχοντας, περπατώντας, χαρούμενος, γελωντας. ..

Σηκώνομαι και προσπαθώ να προσανατολιστω...

Που είμαι. ...

Οπα αυτος ο δρόμος κάτι μου θυμίζει...

Ειναι ο δρόμος της γειτονιάς μου...

Αρχισα να τρέχω για το σπιτι σπρώχνοντας πολύ κόσμο. ..

Φτανω εξω απο το σπιτι άγχος με εχει κατακλύσει..

Σηκώνω το χερι μου και χτυπαω 3 φορες την πορτα περιμένω να μου ανοίξουν και περνω Μια βαθιά ανάσα. ..

Η πορτα ανοιγει και βλέπω τον αδερφό μου με κόκκινα και δακρυσμενα ματια σε άθλια κατάσταση. ...

-. ....

Μόλις με αντίκρισε δεν ειπε τιποτα παραμονο με αγγαλιαζε σφιχτά κι εγώ τυλιξα τα χερια μου γύρω του....

Μετα απο μερικα λεπτα ξετιλιξα το σωμα μου από πάνω του και μου είπε. ..

- που εισουν...

- μεγαλη ιστόρια μην με ρωτας τίποτα

Πολλές ώρες αργότερα. ...

Δεν είπα τίποτα σε κανεναν εκανα μπάνιο και τώρα είμαι ξαπλωμενη στο κρεβάτι και κοιτάζω το ταβάνι...

Δεν έχω σταματήσει λεπτό να σκευτομαι...οχι ολα αυτα...αλλά αυτον...

- που εισαι...

Ψυθιρισα για πολλοστή φορά...Τον θέλω το έχω διαπιστώσει....Θελω να είμαι κοντά του...

Θελω να με ξανα απαγάγει....

Και εγω θελω....
Yo μα νιγκας. ..
Τι γίνεται εγω βαριεμε σορρυ που δεν ανεβαζω συχνά κεφ αλλά έχω πολλά στο κεφαλι μου...
Οπότε see yaaaa

Bye

.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora