Ηταν ο Πατέρας μου...
Δεν απαντισα και τοτε με έπιασε σφυχτα απο το χερι...Αναγκαστικά μιλησα...
-Ελα μπαμπα μου...
Ειπα φοβησμενη...
-κορη μου σε εχουν πιραξει?
ΝΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΝΙΑΖΕΣΕ ΚΙ ΟΛΑΣ...
Κι ενω ειμουν ετοιμη να του πω το παραπανω μου περνει ο cullen το τηλέφωνο και αρχίζει..
- Αποψε στην (ταδε) διεύθυνση θα σε περιμενω για τα λευτα....Αν δεν ερθεις...Πες αντιο στην κορη σου...
Και το εκλησε...Σηγα μην ερθει σκεφτικα και γελασα με την σκεψη μου...
Τοτε γυρισα και τον κοιταξα...Ηταν ηρεμος...γαληνιος..και απλα με κοιτουσε..κατάλαβα πως είδε τι σκέφτηκε και γελασε πικρα....
Χάθηκα στα γαλαζοπρασινα ματια του μου θυμιζαν κατι αλλα δεν μπορουσα να θυμηθώ...
Μεχρι που.....
Flashback
Χτυπάει η πορτα και μεσα μπενει ενα αγορι
Ειχε γαλαζοπρασινα ματια μαυρα ατημέλητα μαλια και φορουσε ενα μαυρο τζιν με σκισηματα ενω απο πανω φορουσε μια φουτερ που φορουσε την κουκουλα ενω εγραφε ( anarchist love)...
End of flashback
Αυτος ειναι...
Γουρλωσα τα ματια μου και μαλλον το καταλαβε οτι καταλαβα και γλασε στραβα...Εβγαλε την κουκουλα του....
-Παππαδοπουλε
Ψελισα σοκαρισμένη...
Ξαναγελασε...
Μα...Δεν γινετε αφου τον λενε cullen...
Και εκείνη την στιγμή παθενει κατι και φευγει ελα χριστε και παναγια...
Δεν σχολιασα κατι απλα πηρα το σαγονι μου που είχε φτασει στο πατωμα και εφυγα στο δωματιο μου....
Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου καο με πηρα ο υπνος...
Αρη's POV...
Μα τι κανω πως μπορεσα...Αφου αποψε θα την γυρίσω πίσω και εξάλλου γιατι την κοιτουσα ετσι....
Γιατι ειναι τοσο ομορφη τοσο αθωα...
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ...
Αν μαθει τιποτα ο ''μπαμπας'' η μαλλον ο Αρχηγος ετσι θελει να τον λεω θα με σκοτωσει...Ετσι οπως εμαθε και σε εμενα να κανω...
Εφυγα γιατι έπρεπε να του πως τι εγινε με τον μπαμπα της...
Αν ηταν στο χερι μου θα εμενα για παντα να κοιταω τα ματια της...
Απλα πρεπει να γαμησω για να την ξεαχασω...
Τιποτα αλλο...
Χευυ
Δεν θα πω κατι ουτε τα γνωστα αστερακι και σχολιο απλα θα ήθελα αν μπορείτε και εσεις απλα καντε λαικ γιατι βσκ δν υπαρχει γτ απλα για τον κοπο και για την ωρα που ξοδεύω απλα μονο αυτο...Ββ😙😙😙
VOCÊ ESTÁ LENDO
.
FantasiaΔεν έχω σταματήσει λεπτό να σκευτομαι...οχι ολα αυτα...αλλά αυτον... - που εισαι... Ψυθιρισα για πολλοστή φορά...Τον θέλω το έχω διαπιστώσει....Θελω να είμαι κοντά του... Θελω να με ξανα απαγάγει.... #BMC2018 #1 in ΦΑΝΤΑΣΙΑ #10 in ΦΑΝΤΑΣΙΑ #50 in Φ...