Μετα απο 40 λεπτα...
Δεν εχει σταματισει κοντευω να πεθανω...
Δεν αντεχω αλλο....
Ειναι η πέμπτη φορα...
Καθε φορα και πιο δυνατα..
Με εχει ακινητοποιησει και...
Καλα και αυτος δεν κουραζεται...
Καθε τρεις και λίγο μπενει μεσα μου...
Και τωρα μεσα μου ειναι...
Ποναω πολυ αλλα τωρα δεν τον νιωθω πια τον πονο...
Θελω τοσο πολυ να μπει κάποιος να με παρει εσθανομουν τοσο ασχημα βρόμικη ποταπη και πανω απο ολα...
Αβοηθιτη...Μπαινοεβγενε ξανα και ξανα μεσα μου πονουσα φωναζα συνεχεια αλλα εκεινος το μονο που κανει ειναι να γελαει ασταματητα να ευχάριστιετε και να μου κλεινει το στωμα...
Κι εκει που ελεγα το πατερ ημον για 128376291 φορα ανοιγει η πορτα της αποθηκης και μπενει καποιος μεσα τριζοντας τα ποδια του...
ΔΩΞΑΣΕΙΙΙΙΙΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Ηρθε ο αδερφουλης μου να με παρει θελω τοσο πολυ να τον αγγαλιασω αλλα δεν μπορουσα γιατι ειχρ κουκουλα και εγω ειμουν κατω απο αυτον τον συχαμενο χωρίς να το θελω...
Μας πλυσιαζει ...
Μα αυτος ειναι πιο ψηλος απο τον αδερφό μου...τεσπα αφου ο Χάρης θα ερχόταν να με σωσει αυτος ειναι...
Λογικα...
Πιανει τον συχαμενο απο πανω μου του χωνει μια μπουνια και τον ρίχνει κατω...
Περνει ενα σεντόνι που ηταν στο πάτωμα και με τυλιγει με αυτο...
Με περνει στην πλατη του και φευγουμε....
Με ριχνει σε ενα φορτηγάκι και βαζει μπρος....
Διπλα και πισω μου ηταν και καποιοι αλλοι αλλα δεν εδωσα συμασια με ένοιαζε αυτος μπροστά που σίγουρα δεν ειναι ο αδερφός μου γιατι αν ηταν ο Χάρης θα εκανε μια κινηση η θα μιλουσε και με αγγαλιαζε...
-ποιος εισαι???
-μην ρωτας μην μιλας
Μου ειπε αρκετα αγρια...
Και εγω επειδη ειχα εξαντληθεί εγυρα λιγο στο καθισμα να ξεκουραστω λιγο κι ετσι με πηρε μεθυστικα ο υπνος....
BINABASA MO ANG
.
FantasyΔεν έχω σταματήσει λεπτό να σκευτομαι...οχι ολα αυτα...αλλά αυτον... - που εισαι... Ψυθιρισα για πολλοστή φορά...Τον θέλω το έχω διαπιστώσει....Θελω να είμαι κοντά του... Θελω να με ξανα απαγάγει.... #BMC2018 #1 in ΦΑΝΤΑΣΙΑ #10 in ΦΑΝΤΑΣΙΑ #50 in Φ...